Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Litt ok å vite bare

Norge. Og jeg er hetro.

Ønsker å treffe seriøse, oppegående folk!

Haha, ja good luck ;) Du kan være heldig på match.com. Jeg har hørt andre snakke om sukker men har aldri forsøkt der :) Tror svært mye har å gjøre med profilsiden din og hva du skriver der (evt unnlater å skrive der), (les: jo tydeligere jo bedre).

Gjest luftslott

Nå er det 3 år siden jeg var på markedet men den gangen var sukker best. Jeg var innom match og møteplassen også men syns det var mer seriøse folk på sukker. Jeg kan iallefall takke dem for at jeg fant han jeg er like forelska i etter 3 år som samboere:-)

Jeg fant min kjære på finnenvenn.no, det er nå slått sammen med www.match.com

Som på alle slike nettsteder må man være fornuftig, ikke tro på absolutt alt som skrives og ikke levere ut navn, adresse og telefonnummer til alle og enhver.

Kjæresten og jeg har vært i lag i 7 år nå og ser for oss at vi skal bli gamle sammen. "Minst hoinner år!" som han en gang utbrøt. :o)

Annonse

Gjest sjekker

Nå er det 3 år siden jeg var på markedet men den gangen var sukker best. Jeg var innom match og møteplassen også men syns det var mer seriøse folk på sukker. Jeg kan iallefall takke dem for at jeg fant han jeg er like forelska i etter 3 år som samboere:-)

Ok, trodde faktisk sukker var minst seriøst. Kanskje pga navnet, men da får jeg sjekke ut den også!

Gjest sjekker

Jeg fant min kjære på finnenvenn.no, det er nå slått sammen med www.match.com

Som på alle slike nettsteder må man være fornuftig, ikke tro på absolutt alt som skrives og ikke levere ut navn, adresse og telefonnummer til alle og enhver.

Kjæresten og jeg har vært i lag i 7 år nå og ser for oss at vi skal bli gamle sammen. "Minst hoinner år!" som han en gang utbrøt. :o)

Så bra! Da er det håp...

Gjest Ikke sukker!!!

Ok, trodde faktisk sukker var minst seriøst. Kanskje pga navnet, men da får jeg sjekke ut den også!

Sukker er useriøs og drittdårlig. Folk blir lurt av fine, klare, store bilder og "matchingtre". På Sukker er folk for at de mangler tidsfordriv......

Både Møteplassen og Match er mye bedre.

Bare et lite tips.....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...