Gå til innhold

Jubileum: Dårlig gjort om en ikke møter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sangsol

Dette bestemmer hver og en selv.

Har vært på en sammenkomst, med oppmøte på ca 70%. Det var kjempeartig og jeg levde på den opplevelsen sikkert et par uker (!) etter på. Mange artige samtaler og inntrykk.

Nå er jeg invitert i ny sammenkomst- men oppmøte er bare på ca 35%. Må si jeg vurderer å trekke meg....(om flere tenker som meg, så blir det jo enda færre...)

Gjest germinate

Dette bestemmer hver og en selv.

Har vært på en sammenkomst, med oppmøte på ca 70%. Det var kjempeartig og jeg levde på den opplevelsen sikkert et par uker (!) etter på. Mange artige samtaler og inntrykk.

Nå er jeg invitert i ny sammenkomst- men oppmøte er bare på ca 35%. Må si jeg vurderer å trekke meg....(om flere tenker som meg, så blir det jo enda færre...)

''Nå er jeg invitert i ny sammenkomst- men oppmøte er bare på ca 35%. Må si jeg vurderer å trekke meg....(om flere tenker som meg, så blir det jo enda færre...)''

Det er sånn jeg også tenker - om mange trekker seg (inkl meg) så kan det ende opp med å ikke bli noe av... og da har en vel på sett og vis vært med å ødelegge for felleskapet.

Gjest germinate

Nei, det er ikke dårlig gjort.

Det er et tilbud - ingen forpliktelse.

Hvis mange nok trekker seg, så kan det ende opp med at det ikke blir noe av. Og da har en vel vært med å ødelegge for fellesskapet?

Det er sånn jeg tenker..

''Nå er jeg invitert i ny sammenkomst- men oppmøte er bare på ca 35%. Må si jeg vurderer å trekke meg....(om flere tenker som meg, så blir det jo enda færre...)''

Det er sånn jeg også tenker - om mange trekker seg (inkl meg) så kan det ende opp med å ikke bli noe av... og da har en vel på sett og vis vært med å ødelegge for felleskapet.

Nei, ikke ødelagt.

En har vært med å bekrefte at det ikke var "marked for" arrangementet.

Annonse

Gjest syns slike fester er teite

Jeg har null intr av å møte når det blir 20 års jubileum hos meg.

Jeg har ikke hatt kontakt med de jeg gikk på skole med siden vi gikk på skole,

har "truffet" noen av de på facebook, men hører aldri fra dem,

og de kommenterer aldri noen av mine "aktiviteteter",

så det betyr jo at vi driter fullstendig i hverandre,

så hvorfor skulle vi plutselig bry oss nå?

Fikk vite d jeg trengte å vite på facebook,

hun var blitt sykepleier, hun var blitt lærer, hun var blitt politi,

han var blitt kjent fotballspiller....

Hun har fått barn, han har fått barn, hun er fortsatt singel og ingen barn - hva feiler det henne? Hun har blitt feit og stygg, hun har blitt rynkete...

jauda, trenger ikke gå på jublieumsfest :)

Om vi hadde vært gode venner den tida og hatt gode minner hadde d nok vært digg,

men jeg ble ikke så godt behandlet da pga jeg var så sjenert, og ingen ga meg en sjans...

utstøtt....

nå er jeg ikke sjenert lenger,

og hadde ikke hatt noe problem med å konversere på festen,

men jeg føler liksom ingen interesse av å snakke med de "drittsekkene".

Jeg vil bare glemme de. Nå omgås jeg hyggelige inkkluderende folk, har jobb, familie, hus og er lykkelig :-)

Gjest sangsol

Hun har fått barn, han har fått barn, hun er fortsatt singel og ingen barn - hva feiler det henne? Hun har blitt feit og stygg, hun har blitt rynkete...

Om vi hadde vært gode venner den tida og hatt gode minner hadde d nok vært digg,

men jeg ble ikke så godt behandlet da pga jeg var så sjenert, og ingen ga meg en sjans...

utstøtt....

Jeg vil bare glemme de. Nå omgås jeg hyggelige inkkluderende folk, har jobb, familie, hus og er lykkelig :-)

''Jeg har ikke hatt kontakt med de jeg gikk på skole med siden vi gikk på skole, har "truffet" noen av de på facebook, men hører aldri fra dem, og de kommenterer aldri noen av mine "aktiviteteter", ''

Samme her.

Likevel var det artig med møte, hvor vi skrudde tiden tilbake, tok titt inne på skolen og mimret omkring lærere og hendelser på skolen.

Gjest germinate

utstøtt....

Jeg har lignende erfaring som deg, men jeg har tenkt at de, som jeg, var barn (og ungdommer) på den tida - så jeg belaster dem ikke for at jeg ble tilsidesatt pga min sjenerthet.

Jeg har opprettholdt vennskapet med noen få av dem, men vi møtes sjelden (mest pga avstand).

Gjest germinate

Jeg hadde neppe giddet møte på noe slikt. Sånn er det bare. De jeg var god venn med på den tiden har jeg kontakt med i dag og det holder. :o)

''De jeg var god venn med på den tiden har jeg kontakt med i dag og det holder. :o)''

Godt å høre at det er flere som tenker som meg :-)

Annonse

Gjest luftslott

Jeg har ikke vært på noen av mine jubileer og har ikke et fnugg av dårlig samvittighet:-) De jeg vil ha kontakt med har jeg kontakt med, resten bryr meg midt i ryggen. Jeg kan ikke engang gå for maten sin del pga matallergi, så da blir jeg hjemme og har det fint istedenfor:-)

Gjest Tatjana

Nei, hvorfor i all verden skulle det være dårlig gjort?

jeg ble selv invitert til 20-årsjubileum for et par år siden, men valgte å ikke delta. Jeg har fortsatt kontakt med noen få fra den klassen, og ingen av dem skulle dit heller.

Jeg kjenner at jeg er litt ferdig med skolen, jeg. Det er så lenge siden jeg var skoleelev og russ og jeg har ikke noe behov for å gjenoppleve den tiden og skli inn i de gamle mønstrene og de gamle rollene.

Jeg takket nei, og kommer nok til å gjøre det senere også. Hvis det blir flere jubileer. Jeg kan ikke se noe ved det som er dårlig gjort.

Man gjør som man vil, så får De Andre tolke det som de vil. Om de i det hele tatt reflekterer over det. Kunne aldri tenkt meg å møte på et jubileum med noen fra ungdomsskolen. Har jubileum for videregående i år, men har ikke tenkt å møte på det heller.

Gjest germinate

utstøtt....

Jeg kjenner at jeg er litt lei meg over at ingen har kommentert at jeg ikke kommer. Det er flere som har kommentert at andre har meldt avbud.. Vonde minner fra fortida kommer veldtende over meg kjenner jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...