Gå til innhold

Jubileum: Dårlig gjort om en ikke møter?

Anbefalte innlegg

mariaflyfly

Jeg kjenner at jeg er litt lei meg over at ingen har kommentert at jeg ikke kommer. Det er flere som har kommentert at andre har meldt avbud.. Vonde minner fra fortida kommer veldtende over meg kjenner jeg.

Du velger å bokstavelig talt velte deg i all elendighet du klarer å finne i livet ditt! Du må slutte å gjøre deg til et offer i alle situasjoner.

Hvis alle skulle velge å surre seg inn i elendighet slik du gjør, ville mange av oss ha nok å ta av.

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Det må være opptil enhver om en kommer på et slikt arrangement. Har en ikke gode minner fra skoletiden er det vel ganske naturlig å droppe.

Tror de aller fleste som går på et jubileum til tross for at de kanskje gruer seg litt, er glad for det i ettertid. Det samme gjelder mange andre typer arrangementer med mennesker man ikke kjenner så godt (lenger). Tross alt er de fleste mennesker hyggelige, og mange har blitt mer modne siden de gikk på skolen.

Jeg kjenner at jeg er litt lei meg over at ingen har kommentert at jeg ikke kommer. Det er flere som har kommentert at andre har meldt avbud.. Vonde minner fra fortida kommer veldtende over meg kjenner jeg.

Nå må du bestemme deg for om du skal a) dra dit og kanskje gjenoppleve ubehagelig fortid, B) melde avbud og ha kvaler fordi noen kanskje bryr seg om det, eller c) melde avbud og ha kvaler fordi kanskje nesten ingen bryr seg om det. Det er tydeligvis mange muligheter for å få dette til å bli litt ubehagelig.

Slike jubileumsfester er frivillige. Det er nok av pliktløp som man må / bør strekke seg langt for å være med på i løpet av livet. Jeg nevner i fleng konfirmasjoner, brylluper og juleselskap. I mange av disse forsøker man å stille opp, av hensyn til familiemedlemmer som dette vil være viktig for.

Gamle skolekamerater er ikke familie. Dra hvis du har lyst, meld avbud og drit i hele greia hvis du ikke har lyst. Men ikke let etter et påskudd for at også den løsningen skal bli litt ubehagelig.

Gjest germinate

Nå må du bestemme deg for om du skal a) dra dit og kanskje gjenoppleve ubehagelig fortid, B) melde avbud og ha kvaler fordi noen kanskje bryr seg om det, eller c) melde avbud og ha kvaler fordi kanskje nesten ingen bryr seg om det. Det er tydeligvis mange muligheter for å få dette til å bli litt ubehagelig.

Slike jubileumsfester er frivillige. Det er nok av pliktløp som man må / bør strekke seg langt for å være med på i løpet av livet. Jeg nevner i fleng konfirmasjoner, brylluper og juleselskap. I mange av disse forsøker man å stille opp, av hensyn til familiemedlemmer som dette vil være viktig for.

Gamle skolekamerater er ikke familie. Dra hvis du har lyst, meld avbud og drit i hele greia hvis du ikke har lyst. Men ikke let etter et påskudd for at også den løsningen skal bli litt ubehagelig.

Det var ikke det dette handlet om.

Annonse

Gjest germinate

Du velger å bokstavelig talt velte deg i all elendighet du klarer å finne i livet ditt! Du må slutte å gjøre deg til et offer i alle situasjoner.

Hvis alle skulle velge å surre seg inn i elendighet slik du gjør, ville mange av oss ha nok å ta av.

Ok, da gjør jeg vel det da, når dere sier det..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...