Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest For noe dritt

Kjæresten min er deprimert. Når han har de tøffeste dagene, stiller han ofte spørsmålstegn ved forholdet vårt, da kommer det negative frem, og det han synes er gale med meg. Da sier han selv at han er likegyldig til alt og alle, også likegyldig til om det blir slutt mellom oss. På gode dager (senest i forrige uke) sa han at han trodde at jeg virkelig var den rette damen for han. Han kunne tenke seg å flytte sammen.

Er slikt vanlig ved depresjon? jeg ville jo tro at det var omvendt, at når en er veldig deprimert vil en hvertfall prøve å holde på de en er glad i og ikke skyve de i fra seg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/379903-kj%C3%A6resten-av-og-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

frustrerte.c

Hei kjære du. Har hatt d sånn i 2 år. Han må ha hjelp før du ender i et helvete. Legen kan skrive en hennvisning til psykolog, mulig han trenger tabletter, sammtale eller gruppe terapi... Håper han innser at han har et problem får d knuser forholdet deres og ikke minst deg.. Lykke til Mvh C

Gjest For noe dritt

Hei kjære du. Har hatt d sånn i 2 år. Han må ha hjelp før du ender i et helvete. Legen kan skrive en hennvisning til psykolog, mulig han trenger tabletter, sammtale eller gruppe terapi... Håper han innser at han har et problem får d knuser forholdet deres og ikke minst deg.. Lykke til Mvh C

Ja jeg får håpe han kan få hjelp :( Tusen takk skal du ha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...