Gå til innhold

Jeg har vondt i beina, ryggen og anklene

Anbefalte innlegg

Gjest Helt fortvilet

I tillegg er jeg veldig plaget av eksem, har pustestopp på natta og snorker, mangler fullstendig konsentrasjon og har minimal utholdenhet.

Jeg greier ikke å skrive noe som helst (jeg jobber vanligvis med skriving) og jeg greier ikke å lese.

Jeg har vært sykemeldt pga. depresjon i fem måneder, noe jeg har prøvd å si til legen min at jeg ikke er. Jeg jobber selvstendig og har vært 70% sykemeldt siden jeg trodde at da ville jeg få fred fra Nav. Det får jeg ikke, de gulper det ene brevet etter det andre opp nå og svarer som idioter når jeg snakker med dem. Jeg har nesten ikke hatt noenting å gjøre siden jeg ikke greier å konsentrere meg og kan derfor ikke ta på meg jobber. Jeg har da betalt for det selv. Nå i mai har jeg fått utbetalt 20% av det jeg skal siden det ikke er registrert på meg sykemelding fra midten av måneden.

Jeg er ikke depressiv, men i øyeblikket er jeg fullstendig fortvilet. Jeg har sagt i klare ord til legesenteret i dag hva jeg mener og da jeg kom til øverste sjef fikk jeg time hos fastlegen i morgen (noe som var het umulig både før i dag og i går, neste time ledig var i slutten av neste uke).

Sengetøyet mitt og alle mine benklær er blodige pga. eksemen. Jeg er så hoven i beina at jeg får kun med nød og neppe på meg et par av skoene mine. Jeg kan ikke sitte med beina oppe fordi da får jeg vondt nederst i ryggen. Når jeg sitter i fly, bil e.l. gør det vanvittig vondt. Jeg satt tre timer i sentrum av Oslo i går pga. trafikkø. Smertene var uutholdelige.

Jeg har satt i gang å selge leiligheten min og har ikke kjøpt ny. Lurer på om jeg skal pakke sammen og flytte ...hvor som helst.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/379973-jeg-har-vondt-i-beina-ryggen-og-anklene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...