Gå til innhold

Aldri hatt orgasme i forbindelse med sex

Anbefalte innlegg

Gjest sjenertjente19

Jeg har aldri fått en orgasme under et samleie, jeg trodde det var fordet jeg holdt igjen og altid trakk meg i siste liten men så har jeg sluttet med dette men får fortsatt ikke noe ordentlig nytelse av sexen..

Noen her som har tips til hva jeg/vi kan gjøre for at sexen kanskje kan bli bedere for meg? for, for partneren min går det jo altid for.

Takk for svar/tips på forhånd :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380001-aldri-hatt-orgasme-i-forbindelse-med-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bærtram

Det lureste du kan gjøre er å finne veien til orgasmen når du er alene. Du bør bli kjent med kroppen din på egen hånd først, så finner du ut hvordan du kan få orgasme. Ta av dusjhodet i dusjen og sett en varm dusjstråle mot klitoris, og beveg deg slik at du kjenner at du reagerer. Det er ikke så mange som får orgasme av samleie uten at klitoris blir stimulert. Når du har fått orgasme på egen hånd noen ganger, er det lettere å få det til sammen med partneren din. Lykke til :)

Det er mange, mange kvinner som ikke får orgasme av penis i skjeden alene. Kvinner trenger ofte hjelp med fingrene på klitoris i tillegg. Kanskje kan han slikke / kjærtegne / fingre deg til orgasme først og så kan han "få sitt" etterpå?

Ikke vær så voldsomt opptatt av denne orgasmen, slapp av, nyt, gjør det som føles deilig og ta dere tid! Min erfaring er i alle fall at det ofte må litt mer langvarig stimulering til før orgasmen kommer, den kommer ikke i løpet av et halvminutt liksom - men samme stimulering i litt lengre tid gjerne gir bedre resultat.

Kos dere, lek og ha det gøy i sengen så skal du se orgasmen kommer etterhvert! Lykke til! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...