Gå til innhold

Singel - alltid?

Anbefalte innlegg

Gjest Singel - alltid

Jeg har tre lange forhold bak meg (hvorav ett av disse var ekteskap).

Jeg trenger å vite at den jeg er sammen med elsker meg, og at han viser det.

I de forholdene jeg har hatt, har dette vært menn som mobber meg, trykker meg ned psykisk/ignorerer meg og i to tilfeller (ikke i ekteskapet) har vært utro mot meg.

Siste forholdet tok slutt for 6 mnd siden, men jeg kommer liksom ikke over han.. Han er en drittsekk, men like vel..

Jeg er 40 år. Vet at man må kutte eksen med en gang, men klarer ikke. Oppsøker han stadig, forteller han "alt" og har sex med han.

Eksmannen min kontrollerer meg, blir sur hvis jeg snakker med andre menn, kommer i tide når han har ungene hos seg, slik at jeg må sørge for å alltid være "alene". Kan ikke ta med en eventuell ny mann hjem, for vil jo ikke tykke noen ny ned i hodet på ungene på den måten.

Eksmannen blir sur hvis jeg snakker med andre menn, hvis jeg skal bort uten å si hvor osv..

Derfor forteller jeg også han "alt", for å forsvare meg selv på en måte.. Har alltid vært sånn.

Nå føler jeg meg bare fryktelig ensom. Aner ikke hvordan jeg skal klare å forelske meg igjen, stole på noen eller få en mann som virkelig fortjener meg. Har blitt trykket så forferdelig ned de siste 20 årene at jeg har mistet troen på kjærligheten.

Andre sier; "Du som er så flott på alle måter, kan jo få akkurat hvem du vil!! I tillegg har du jo både hus og bil! Go for it!"

-Men det er ikke så enkelt.

Uff.. måtte få ut frustrasjon :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380104-singel-alltid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...