Gå til innhold

Sviing i underlivet

Anbefalte innlegg

Gjest Jente som er fortvilet

Hei! Jeg er en jente på 23 år med samboer. Jeg var nylig hos gynekeologen pga farge i utfloden. Hun mener det kan ha vært en polyp som er borte nå. Hun tok celleprøve og testet for infeksjon. De var fine. Når hun testet for infeksjon, inngår da også soppinfeksjon? Men jeg glemte da å nevne at jeg har litt sviing i underlivet. Det er der ikke hele dagen. Jeg har tidligere hatt hormonspiral som jeg tok ut juni i fjor. Mener å huske at den sviende følelsen begynte litt etter jeg tok det ut. Vet ikke helt hvor sviingen er, men kjennes ut som skjedeåpningen, urinrøret og noen ganger oppe ved klitoris. Samleie går fint. Jeg slet også en del med soppinfeksjon når jeg hadde hormonspiral og like etter jeg tok den ut, så har blitt behandlet en del mot det. Kanskje uten at det var soppinfeksjon der også. Jeg har også gått på tetralical (antibiotika mot kviser) i tre mnd før jeg begynte på roaccutan. Måtte slutte på den fordi den ble for hard for magen min. Etter jeg tok ut spiralen så har jeg begynt å "lekke" litt mer. Tynn væske som kommer ut fra enten skjeden eller urinrøret, vet ikke helt hvor. Håper på å få svar på den sviingen og væsken. Mvh fortvilet jente 23

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380206-sviing-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...