Gå til innhold

Er det passe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Hei,

Jeg er "ny" her, ser tråden er nesten et par måneder gammel..

Personlig slik jeg ser det er du alt for tynn, det er ikke mye som er så "deilig" som kvinner med kvinneligge former.

Det der nymotens jaget all Victoria Beckham er for min del direkte "turnoff", Victoria ser nå syk ut, og var mye finere før.

Jeg liker best kraftig bygde kvinner som er ca 100 under høyden i vekt. Altså er du 170 cm, er 65- 70 kg ei fin vekt om du "er bygd slik".

Mitt poeng er at du må ikke tenke på andre rundt deg, men deg selv. Vennene og guttene vil like deg som du er og er du frisk, aktiv og har god helse, er det ikke så nøye om du er bygd for 55, 65 eller 75 kg. Det vil alltid "lønne" seg å ta hensyn til egen kropp.

Selv er eg mann 34 år, 177 cm, 68 kg, men jeg skulle hatt mer muskler, er noe tynn. Men jeg har det likevel greit med min kropp som den er. Eg er jo meget sterk i utholdenhetsidrett, med min lette kropp.

Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380207-er-det-passe/#findComment-3370652
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...