Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest woolly

Jeg har nettopp fått ny kjæreste og nå har det dukket opp noe som jeg merker jeg ikke liker helt. Jenta mi har vært "evig singel" og har dermed et ganske heftig festliv å se tilbake på. Hun er veldig sosial og har mange venner, og de treffes ofte. Det er fint i seg selv, men det jeg ikke er så begeistret for er at det "må" drikkes hver gang de treffes. Dette er en jentegjeng i midten av 30-årene, alle barnløse og de fleste er single. Skal jeg bare se gjennom fingrene med dette? Jeg vil jo ikke at hun ikke skal treffe venner lenger.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380236-festing-og-ny-partner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Woolly

Du skriver at hun har venninner hun treffer ofte og at det må drikkes hver gang. Det ville jeg også stusset litt på. Jeg skjønner problemstillingen, for du vil jo at hun skal få treffe venninnene sine...

Har du prøvd å snakke med henne om dette?

Nei, jeg har ikke snakket med henne om det fordi det er tidlig i forholdet ennå og jeg vil ikke virke sjalu eller kontrollerende. Jeg syns jo det er fint at hun er så sosial som hun er.

Annonse

Nei, jeg har ikke snakket med henne om det fordi det er tidlig i forholdet ennå og jeg vil ikke virke sjalu eller kontrollerende. Jeg syns jo det er fint at hun er så sosial som hun er.

Å være sosial er nå én ting, men å drikke sånn "hver gang" skjønner jeg meg ikke på. Jeg synes det er noe litt "krampeaktig" over det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...