Gå til innhold

Anbefalte innlegg

steinbukk88

Hei Mette Moen!

Jeg er en 24 år gammel jente som er plaget av kløe i underlivet det hovner ofte opp i slimhinnene og er da helt tørrt der nede, plagene har jeg hatt i over to år nå. Jeg har vært til utallige gynekologiske undersøkelser, legene har gitt meg cannesten og prevaryl og flagyl, flere ganger da de har ment dette måtte være sopp, det har vært perioder hvor dette har funket, men kommer stadig tilbake. Jeg har prøvd vi vag kapsler og laktal ballanse som har lindret litt. Nå begynner jeg å bli gal. Jeg har ikke undersøkt meg for tricomonia, alergi, endometriose eller volvodyni, noe jeg kunne tenkt meg at det kan være. Hva tror du det er og kjenner du flinke og lyttende spesialister i oslo? Synes ikke jeg får nokk hjelp. Jeg har ikke partner for øyeblikket, men forige partner var voldelig mot meg, merker dette forverrer seg da jeg har hatt sex tidligere. Jeg har sjekket for de vanligste kjønnsykdommer og testet negativt. Er stormforelsket i en gutt, men vil avklare dette før jeg går inn i ett evt nytt forhold. Takk på forhånd! Ps. Satte inn kobberspiral i januar da spesialisten sa det var greit selv om jeg fortalte om plagene. Grunnen til at jeg satt inn var pga leidon mutasjon. Jeg har tatt to aborter med forige partner og ville ikke gjennomgå dette igjen. Nå er det juni og jeg har fortsatt smerter og kramper i mage. Kroppen er svak og ofte har jeg betennelse i armer. Var ikke slik før jeg satt inn spiralen. Blør litt hver dag. Legen sa foresten at smertene jeg hadde før spiralen er noe jeg måtte lære meg å leve med. Noe jeg tror og håper på at ikke er sannt. Kanskje dette har vært med på å gjøra at det er vondt med spir al

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380244-langvarige-plager-i-underliv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...