Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Madelenemie

Hei!

Jeg har i kveld laget fotballfest for min mann, jeg har laget mat, (blåskjell) til herrene/mennene, og servert vin, nå skriker de i stuen og jeg sitter og skriver et brev til miljøverndepartementet.

Jeg føler meg nå som en skikkelig kone.

Jeg gjør dette utelukkende av kjærlighet til min mann da jeg egentlig i kveld skulle ut for å filme salamandere i en dam jeg kartlegger, så gjør jeg det en annen kveld.

Min psykiater vil jeg skal gjøre slike hyggelige ting for min mann så da gjør jeg det, hun vet ikke hva jeg gjør, så da gjør jeg dette, siden hun nå er reist til Italia kan jeg jo ikke fortelle henne det så jeg forteller det da til dere her inne, håper dere skjønner at dette er en kjærlighetserklæring til min mann.

Jeg lurer på om jeg skal sende dette i en sms til min psykiater, men jeg er ikke sikker? vil ikke forstyrre hennes privatliv, men på den andre siden er det kanskje godt for henne å høre at jeg gjør som avtalt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380258-fotballfest-for-min-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Madelenemie

Du har gjort noe som alle gode partnere bør gjøre ofte. Patnerskap handler mye om gjøre livet bra for den andre.

Du skal vente med fortelle dette til din psykiater til neste time.

Hei!

Takk da gjør jeg det.

Er egentlig glad du skrev det for har aldri før forstyrret min psykiater utenom kontortiden. Jeg vet ikke hvorfor, min psykiater er jo min beste venn, men selv venner skal man vel respektere privatlivet til.

Takk.

Madelenemie

Du har gjort noe som alle gode partnere bør gjøre ofte. Patnerskap handler mye om gjøre livet bra for den andre.

Du skal vente med fortelle dette til din psykiater til neste time.

Hei!

Jeg glemte det viktigste :)

Siden jeg er så lite flink på mange områder, så prøver jeg gjøre fine ting mot min mann, jeg er som du sikkert vet ikke så begeistret for besøk, men med menn er det til tider lettere.

Selv om det er fotballfest så har disse mennene interesse før rødlistede arter.

De var dessuten ganske så interessert i de salamanderne, men jeg passet meg for å ikke snakke for lenge om den saken der, den er min og kvelden i kveld er for min mann, den handler om fotball.

Jeg har fått et nytt kamera og snart skal jeg til Dombås og lage en video om moskus der, når den blir ferdig kan jeg sende deg/dere en link, jeg lager nå en om reptiler og en om krepsedyr og en annen om salamandere.

Jeg elsker min mann høyt, jeg håper han skjønner det selv om jeg ikke er sånn at jeg klenger på han, jeg har så mye på mitt kontor, nå en sak om salamandere der jeg har klart å stoppe utbyggingen et sted i Norge, min mann er litt stolt, men siden han er redd for salamandere vil han ikke bli med meg på filming.

Det er det brevet jeg jobber på nå til departementet, Norges fremste ekspert Dag Dolmen bad meg skrive dette.

Jeg har kjøpt jordbær og melon og nå skal jeg koke kaffe til mennene, før jeg fortsetter på mitt. Jeg forstår meg slett ikke på fortball og det sa jeg før jeg gikk, slik slipper jeg å føle meg brydd ved denne brølingen, det er jo EM nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...