Gjest ventar Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Kvinne, 61 år, For 3 år sidan gjekk eg med stramming/ snøring i brystet i nokon veker før eg fekk fleire symptom så som vondt i venstre arm, sviing i fordøyelsen, stråling opp til hals/kjeve. Eg var hos fastlegen og tok EKG som viste litt forandring og blei lagt inn på sjukehuset seinare same dag på hjerteovervåkningen. Blei behandla som hjerteinfarkt-pasient, men blodprøvane viste ikkje teikn på infarkt. Eg låg på sjukehuset nokre dagar før eg blei sendt til hjerteutredning på anna sjukehus. Utredningen viste utstrakte veggforandringar, men ingen tette årer. Har i ettertid hatt mykje anginasmerter og brukar medisiner som hjelper ein del. Har nå vore til ny utredning (eit anna sjukehus) og der blei heller ikkje nå funne tette årer. Legen "bagatelliserte" dei plagene eg har sidan ingen "store" årer er tette.Eg skjønar jo legen og, for han var på leit etter årer som kan blokkast! Fekk beskjed om å slutte med nitroplaster. Kjenner nå at snøringane i brystet/strålingane opp mot hals kjeve tek seg opp igjen og lurer på om eg er blitt heilt "sprø" eller om det finnest andre med slik form for angina? Meiner eg har lest at kvinner kan ha meir problem med tette små-årer i hjerteveggen. Stemmer dette? Har blitt tatt på alvor på kardiologisk poliklinikk og har gått til kontroll ca 2 gonger i året. Dette og pga at det er lekkasje i ei hjerteklaff. Kan det gi symptom? Mange spørsmål frå ei kvinne som lurer PS! Eg går tur kvar dag i bratte heime-bakkar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/380295-angina/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Bruset - Alt. medisin Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Det er riktig at angina smerter hos kvinner kan være litt annerledes enn menn, men dine symptomer er ganske typiske. Jeg synes du kan ta kontakt med legen hvis brystsmertene etter at du kuttet ut nitroplaster. En lekkasje i en hjerteklaff kan også medføre at hjertets belastning blir større. Det er viktig å huske på at hjertet er en muskel som trenger trening, så jeg synes du skal fortsette med dine turer. Noe studier viser også at hjertemuskelens funksjon kan styrkes ved å tilføre kosttilskuddet Q 10 som er nødvendig for energistoffskiftet i hjertet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/380295-angina/#findComment-3350622 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.