Gå til innhold

Forkjølelse, blødninger og utslett

Anbefalte innlegg

Gjest 5785817

Hei! Jeg har en del plager som har kommet de siste månedene, og som jeg ikke helt skjønner hva kan være. Jeg er veldig ofte forkjølet, og i lange perioder av gangen. Nå har jeg hostet i snart 3 måneder (både tørrhoste og slimhoste). Jeg har tydligvis dårlig immunforsvar, men vet ikke hva jeg kan gjøre for å bli bedre. Hos legen får jeg bare resept på Cosylan og en forsikring om at det "snart går over". For 2 måneder siden sluttet jeg på P-pillene, og har den siste måneden hatt mensen 3 ganger. Er dette normalt? Og de siste dagene har jeg vært veldig kvalm, og har spydd, men det er ikke lenge siden jeg tok en graviditetstest som var negativ. I tillegg har jeg fått noen små prikker på leggene som klør veldig, og jeg har fått tørre og såre brystvorter. Her en morgen våknet jeg opp og var tørr og sår over det ene øyet og det hovnet veldig opp, men til jeg var kommet meg til legen var hevelsen gått ned, og jeg fikk ikke noe svar på hva dette heller kunne være. Er det mulig at jeg kan ha HIV eller kreft?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...