leahli Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Hva skjer med meg? Jeg blir bare trøttere å trøttere, gennerellt sliten, jeg jobber ikke, jeg gjør ingenting..litt stress ang typen iblandt og litt mye om kvelden av lyder og ting, men, alievell... Jeg hadde en abort for noen mnd siden, jeg føler meg syk. Jeg har vondt i eggstokkene iblandt, utenom eggløsning. Og nå tenker dere sikkert at det kan være noe med aborten, det er det ikke. Har sjekka dette. I genting galt. Jeg spiser mer enn vanlig, er veldig tørst, drikker mye vann. J går ikke på medisiner, omtrent, en kvart cipralex, driver ned nedtrapping. Har det igrunn fint. Har vært hos legen mange ganger nå, har tilogmed spurt om jeg kunne hatt kreft. Klarer ikke konsentrere meg, for jeg har verk i hele kroppen er sliten...føler det kan være noe galt med meg. Lymfene eller eggstokkene eller kroppen?? Skjønner ikke hvorfor de ikke finner noe....j er annspent, og når natta kommer sover jeg dårlig trass i at j er helt utmatta....noen som skjønner ?? Redd det skal feile neg noe, fordi jeg er bare28 år, j vil jo ikke være såå dårlig!! Kjempeproblemer med korsrygg og nakke. Og føler allt bare blir verre.. Hva kan dette skyldes? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/380353-utmattet-og-ubehag-hva-kan-det-skyldes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.