Gå til innhold

Hva kan vi gjøre annerledes??

Anbefalte innlegg

Gjest vanskelig forhold

Min mann ble skikkelig sint på meg i morges fordi jeg har vært sengeliggende. "Du kan jo prøve og være oppe du også, ikke bare jeg, hele forbanna tida" og slengte døra hardt. Han knuste et speil også.

Vi er begge syke for tiden. Forskjellen er at jeg har gjort noe med det. Ikke han. Jeg har vært hos legen og fått medisin for det. Ikke han. Jeg har gitt han støtte for at han er syk, men når han ikke gjør noe med det har jeg tenkt at han får kjøre datteren i huset til skolen.

Her kom tydelig hans frustrasjon over at jeg har vært mye syk og sliten frem.

Han har ikke jobb. Ikke har han gjort noe for å få det heller. Han har droppet ut av tiltak/arbeid nav har gitt han. Det er jeg som har stått for hovedinntekten.

Jeg har ikke bare vært sengeliggende men gjort mye denne uka, til tros for at jeg er syk. Ryddet, vasketgulv, tørket støv, vasket klær, holdt det i orden, moppet gulv. Det han har gjort er å kjøre datteren til skolen og sørget for mat og holdt kjøkkenet i orden og vært sjåfør i andre anledninger.

Det er det som tok kaka for han idag tror jeg at jeg har vært så mye syk og sliten lenge, og det er forståelig men da må vi gjøre noe med det.

Jeg har sagt det til han at han var urettferdig og alt jeg har skrevet her. Jeg har også sagt til han at jeg da må jobbe mindre og inntekten bli mindre og han gjøre det han kan for å komme i arb.livet for at det skal endre seg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380496-hva-kan-vi-gj%C3%B8re-annerledes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...