Gjest skulle ønske det var noe mer Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Jeg skrev et innlegg her inne for noen dager siden http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4766766 Vel denne uken hadde vi endelig sex. Vi var på et show, og han foreslo at vi skulle ta en glass vin på en bar da showet var ferdig. Dette endte også med at han sov hos meg, og vi hadde sex for første gang (var ikke fulle). Dagen etter lå vi og koste i sengen nesten hele dagen, så litt på film og hadde sex igjen. Vi var begge i samme selskap på fredag og så på byen, og ble ganske fulle begge to. Vi endte ikke med å dra hjem sammen, da jeg dro tidligere enn han, og fikk ikke sagt ifra om at jeg dro. Han ringte meg dog på natten men da sov jeg. Så snakket jeg med han dagen etter, og jeg spurte han rett ut om han hadde klint eller gjort noe med noen andre jenter etter at jeg dro. Da svarte han at han selvfølgelig ikke hadde gjort det, og at han hadde tenkt før han dro på fest at han ikke skulle gjøre noe dumt. I samme slengen sier han (uten at jeg spørr), at han må innrømme at dersom han hadde sett meg kline med en annen gutt, så ville han følt litt på det. Altså, hvis han ville følt på det, må jo det bety at han begynner å få litt følelser for meg? Mer enn bare vennskapelig? Nå er det en stund siden han sa dette med at han bare ville være venner (ca 2 mnd siden), men jeg har ikke turt å spørre noe mer om det. Det er mulig han kommer til meg ikveld, og jeg vurderer å spørre, men vil ikke mase, og helt ærlig blir jeg så skuffet dersom han fortsetter å si at han bare liker meg som en venn, så vet ikke om jeg orker å høre det. Hva tror og synes dere? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/380553-er-vi-bare-venner-fortsettelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sangsol Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Jeg har ikke lest din forrige tråd, kun denne. Men slik jeg leser det du skriver, så leser jeg en begynnelse på noe mer enn vennskap. Ikke stress med det. Fortsett legg til rette for gode stunder og positivt samvær, og la tiden arbeide med deg. Ved å begynne mase/spørre for mye, kan du skremme han vekk. Husker selv fra min tid som enslig, en hyggelig mann som jeg datet. Men jeg likte ikke at han var så pågående på at han ville ha kjærest. Jeg følte meg ikke spesiell- men heller en sjanse for å få en tilfeldig kjærest. Så jeg kuttet han ut. Nå sier jeg ikke at du gjør noe slikt- eller at din venn vil tolke det slikt. Jeg gjør bare oppmerksom på at det KAN hende at han ikke vil like det om du er for pågående med det med forhold. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/380553-er-vi-bare-venner-fortsettelse/#findComment-3351745 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skulle ønske det var noe mer Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Jeg har ikke lest din forrige tråd, kun denne. Men slik jeg leser det du skriver, så leser jeg en begynnelse på noe mer enn vennskap. Ikke stress med det. Fortsett legg til rette for gode stunder og positivt samvær, og la tiden arbeide med deg. Ved å begynne mase/spørre for mye, kan du skremme han vekk. Husker selv fra min tid som enslig, en hyggelig mann som jeg datet. Men jeg likte ikke at han var så pågående på at han ville ha kjærest. Jeg følte meg ikke spesiell- men heller en sjanse for å få en tilfeldig kjærest. Så jeg kuttet han ut. Nå sier jeg ikke at du gjør noe slikt- eller at din venn vil tolke det slikt. Jeg gjør bare oppmerksom på at det KAN hende at han ikke vil like det om du er for pågående med det med forhold. Hei og takk for svar:) Nei jeg vil ikke begynne å mase. Problemet er at vi er litt presset for tid, fordi vi begge studerer i et annet land, og studietiden er over om 3 uker, hvor vi fda lytter til hver vår kant av landet. Jeg ønsker å fortsette kontakten med han etter at vi flytter, og prøve avstandsforhold, men jeg vet ikke hva han mener om det. Han har et forhold bak seg, og det tok slutt for over 2 år siden. Det var hun som gjorde det slutt, og han var helt knekt i lang tid etterpå. Han har ikke hatt noe seriøst med noen siden, og jeg tror bruddet har ført til at han er redd for å forplikte seg igjen. Som sagt, vi har hatt vært veldig gode venner over flere måneder, men for ca 2 mnd siden ytret jeg et ønske om noe mer, men da svarte han at han ikke trodde det var så lurt siden vi gikk på skole sammen, skulle flytte hver til vårt osv. Han sa da også at han likte meg veldig godt, men som en venn. Men så har jo dette forandret seg ganske mye over de siste to månedene. Vi er veldig mye sammen, både på skolen og utenfor skolen (kino, går ut og spiser osv), og når vi ikke er sammen så snakker vi gjerne på tlf med hverandre i opptil 3 timer om gangen. Så jeg har jo absolutt inntrykk av at han har mer enn bare vennefølelser for meg. Igår kom det også frem at han ville følt på det dersom jeg rotet med en annen. Igår snakket vi løst om at han skulle komme å se film hos meg. Men idag sa han at det jo var stor fotballkamp ikveld og lurte på om jeg heller ville være med på pub og se den med noen andre venner av oss. Det var litt strek i regningen, for det blir ikke den intime kvelden jeg hadde håpet på:-/ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/380553-er-vi-bare-venner-fortsettelse/#findComment-3351779 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykke til :o) Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hei og takk for svar:) Nei jeg vil ikke begynne å mase. Problemet er at vi er litt presset for tid, fordi vi begge studerer i et annet land, og studietiden er over om 3 uker, hvor vi fda lytter til hver vår kant av landet. Jeg ønsker å fortsette kontakten med han etter at vi flytter, og prøve avstandsforhold, men jeg vet ikke hva han mener om det. Han har et forhold bak seg, og det tok slutt for over 2 år siden. Det var hun som gjorde det slutt, og han var helt knekt i lang tid etterpå. Han har ikke hatt noe seriøst med noen siden, og jeg tror bruddet har ført til at han er redd for å forplikte seg igjen. Som sagt, vi har hatt vært veldig gode venner over flere måneder, men for ca 2 mnd siden ytret jeg et ønske om noe mer, men da svarte han at han ikke trodde det var så lurt siden vi gikk på skole sammen, skulle flytte hver til vårt osv. Han sa da også at han likte meg veldig godt, men som en venn. Men så har jo dette forandret seg ganske mye over de siste to månedene. Vi er veldig mye sammen, både på skolen og utenfor skolen (kino, går ut og spiser osv), og når vi ikke er sammen så snakker vi gjerne på tlf med hverandre i opptil 3 timer om gangen. Så jeg har jo absolutt inntrykk av at han har mer enn bare vennefølelser for meg. Igår kom det også frem at han ville følt på det dersom jeg rotet med en annen. Igår snakket vi løst om at han skulle komme å se film hos meg. Men idag sa han at det jo var stor fotballkamp ikveld og lurte på om jeg heller ville være med på pub og se den med noen andre venner av oss. Det var litt strek i regningen, for det blir ikke den intime kvelden jeg hadde håpet på:-/ Hei, Han vil jo ha deg med på pub for og se en storkamp. Akkurat den skjønner jeg, film kan dere jo se en annen gang. Bli med på pub, kampen varer jo ikke hele kvelden, det kan komme noe godt ut av det etterpå vet du. ) Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/380553-er-vi-bare-venner-fortsettelse/#findComment-3351786 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sangsol Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hei og takk for svar:) Nei jeg vil ikke begynne å mase. Problemet er at vi er litt presset for tid, fordi vi begge studerer i et annet land, og studietiden er over om 3 uker, hvor vi fda lytter til hver vår kant av landet. Jeg ønsker å fortsette kontakten med han etter at vi flytter, og prøve avstandsforhold, men jeg vet ikke hva han mener om det. Han har et forhold bak seg, og det tok slutt for over 2 år siden. Det var hun som gjorde det slutt, og han var helt knekt i lang tid etterpå. Han har ikke hatt noe seriøst med noen siden, og jeg tror bruddet har ført til at han er redd for å forplikte seg igjen. Som sagt, vi har hatt vært veldig gode venner over flere måneder, men for ca 2 mnd siden ytret jeg et ønske om noe mer, men da svarte han at han ikke trodde det var så lurt siden vi gikk på skole sammen, skulle flytte hver til vårt osv. Han sa da også at han likte meg veldig godt, men som en venn. Men så har jo dette forandret seg ganske mye over de siste to månedene. Vi er veldig mye sammen, både på skolen og utenfor skolen (kino, går ut og spiser osv), og når vi ikke er sammen så snakker vi gjerne på tlf med hverandre i opptil 3 timer om gangen. Så jeg har jo absolutt inntrykk av at han har mer enn bare vennefølelser for meg. Igår kom det også frem at han ville følt på det dersom jeg rotet med en annen. Igår snakket vi løst om at han skulle komme å se film hos meg. Men idag sa han at det jo var stor fotballkamp ikveld og lurte på om jeg heller ville være med på pub og se den med noen andre venner av oss. Det var litt strek i regningen, for det blir ikke den intime kvelden jeg hadde håpet på:-/ Positivt at han vil ha deg med på puben. Skjønner ellers det du sier, men å pushe hadde jeg likevel ikke gjort. Er det liv laga, så overlever det- og dere holder kontakten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/380553-er-vi-bare-venner-fortsettelse/#findComment-3351807 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.