fortvilt 40 år kvinne Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 vi har vært gift i 6 år. har hat både oppturer og nedturer. han sier han ikke greier mere. sier det er er det gammle som har skjedd som plager han og han har ikke tillit til meg mere, jeg har ikke vært utro men har skrev sms som ikke var bra og jeg følte at dette var ordnet opp. men det har altså ikke vært. hadde vært en uke i syden og da jeg kom hjem skjedde dette, han likte ikke at jeg er på jenteturen, men denne gangen var det greit for han, han betalte turen og lomme penger. jeg spurte han flere gange om han var sikker på dette og svarte ja det var han. ble sint for jeg spurte så mange ganger.. så jeg valgte å tru han og jeg dro. vi skulle på ferie sammen på onsdagen, men han blir ikke med. har det ikke vært for ungene hadde jeg ikke drat. men skal gjøre det for ungene, det kommer til å bli et mareritt i 14 dager men skal greie det for ungene sin skyld. Har skrevet en del sms til han etter han valgte og flytte til foreldrene for ca. 1 uke siden. har roet meg ned med dette nå. sente i går en om han ville kose og hørte ikke noe før om natten og da dro jeg og hentet han. men kjørte han ned på morra kvisten, først flyttet jeg ut til min bror men kom inn etter 1 uke. før den tiden prøvde vi sammen. jeg flyttet ut pga jeg oppdaget at han hadde skrevet sms med ei , og det var sårt, men jeg har ikke vært bedre..... han sier det ikke er noe mere og jeg har valgt og tru han. men har forde en klump i magen. vi har ikke felles barn men jeg tar med meg alle å drar på ferie... har vært oppe i dag der vi har diskutert litt penger for ferien og han sier han skal betale det det koster for han sønn. sier at ikke noe er blitt bedre med tilliten for hans del. vet ikke om det blir det heller. vi får hjelp i neste måne hos familievern kontoret. han vil dra på den timen men vet ikke om det hjelper. det eneste jeg ønsker er at dette skal ordne seg for oss... ikke noe anett. jeg elsker han!!!!!! hvordan forholder jeg meg vidre etter dette spesielt mens jeg er i syden skal jeg sende sms eller la han ta kontakt.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/380555-blir-s%C3%A5-forvirret/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Jeg tror det er større sjanse for at du får svar hvis du skriver dette på nytt (kopier og lim f.eks.) og med avsnitt.... mange har lett for å hoppe over lange tekster uten avsnitt, fordi det blir for slitsomt å lese - og nøste opp i trådene.... Bare et tips 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/380555-blir-s%C3%A5-forvirret/#findComment-3354315 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.