Gå til innhold

Klumper på penis

Anbefalte innlegg

Gjest Urolig gutt 16

I snart 1,5 år nå har jeg hatt noe som ligner på klumper under huden på penis. Det er ca 10 - 15 klumper som ligger samlet i et område på undersiden av penisen. Størrelsen på klumpene varierer. Det virker som om klumpene skifter størrelse og plass i løpet av perioden jeg har hatt de. Noen ganger glemmer jeg nesten at jeg har de, og andre ganger er de så store at de stikker ca 2 mm ut når jeg har ereksjon. De gjør ikke vondt å klemme på de, og ligger som sagt under huden.

Jeg har hatt en onkel som døde av kreft, men ettersom jeg har hatt de så lenge kan det vell ikke være det?

Jeg er en 16 år gammel gutt, og jeg har aldri hatt sex.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380570-klumper-p%C3%A5-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Urolig gutt 16

Dette er ikke noe farlig. Det høres ut som talgkjertler og er helt normalt.

Talgkjertler skal kunne klemmes ut, nesten som kviser? Disse klumpene ligger under huden, og kan beveges opp og ned under huden. Det er ingen synlige tegn til de utenom at det buler litt ut. Det er liksom ikke noe kviseaktig opplegg her.

Takk for rask svar :)

Talgkjertler skal kunne klemmes ut, nesten som kviser? Disse klumpene ligger under huden, og kan beveges opp og ned under huden. Det er ingen synlige tegn til de utenom at det buler litt ut. Det er liksom ikke noe kviseaktig opplegg her.

Talgkjertler ligger forsåvidt under huden og noe du ikke får klemt ut.

Nei, de kan ikke nødvendigvis klemmes ut. Er det ikke blodårer som ligger under huden da? Jeg er temmelig sikker på at det er helt normalt og ufarlig i alle fall. :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...