Gå til innhold

Vaginal orgasme! Hurra!

Anbefalte innlegg

Gjest litt beskjeden akkurat nå..

Vært sammen med mannen min i over ti år, og hatt mye god sex i disse årene. Opplever at sexen blir bedre og bedre, etterhvert som vi har blitt godt kjent på det planet.

Så til saken:

Jeg fikk vaginal orgasme i går! Helt uventet! :-)

Har hatt det 2 ganger før i mitt liv... Vanligvis må jeg ta på meg selv for å få orgasme, og det funker fint. Får god orgasme så og si hver gang vi har sex. Det er jeg takknemlig og glad for.

Vil ikke si at vaginal orgasme er veldig mye bedre enn klitorisorgasme, men litt annerledes. Mer dyp, på et vis.

Artig at jeg stadig opplever nye ting sammen med en partner jeg har hatt i årevis :-)

Andre som har erfaring med vaginal orgasme? er det lett å få for deg? Vanskelig ? Noe spesielt som utløser dette?

Jeg gjorde ingenting spesielt i går kveld, bare var på toppen og gjorde som jeg pleier (bortsett fra å berøre meg selv) ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380590-vaginal-orgasme-hurra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Klaudia

Jeg får som regel ikke orgasme uten klitorisstimulanse. Og da er det vel strengt talt klitoris orgasme og ikke vaginalorgasme...eller?!

Uansett så har jeg også fått vaginal orgasme uten klitoris stimuli, men føler egentlig denne er noe svakere enn klitorisorgasme..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...