Gjest (Anonymous) Skrevet 2. november 2001 Skrevet 2. november 2001 Var til gynekolog pga smerter i underlivet. Jeg hadde veldig vondt da jeg bestilte timen, men når jeg kom dit hadde det vært greit en ukes tid. Har hatt dette i noen mnd, avbrutt av et par gode perioder. Smerten har ingen sammenheng med samleie. Da jeg kom hjem kom det brun utflod, og det var veldig vondt. "kramper/stikninger", nesten like ille som når smertene er på det verste. Er dette normalt? Synes jeg har merket at smertene har sammenheng med vondt i magen, f.eks ved mild diare som jeg har hatt ofte det siste halve året. Kan det si deg noe mer om hva som feiler meg? 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 5. november 2001 Skrevet 5. november 2001 Jeg kan ikke si noe om hva som kan være årsak ut fra dine beskrivelser, se i helseleksikon om endometriose kan passe med dine symptomer. Det er ikke uvanlig at man kan blø litt etter en gynekologisk undersøkelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.