Gå til innhold

Skal jeg si noe?

Gjest Vanskelig med tillit igjen

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med kjæresten min i tre år. For 1,5 år siden gikk han bak ryggen min med en annen dame, jeg fant også ut at at han hadde skrevet flere grove flørte meldinger til andre damer. Det var forferdelig. Jeg gjorde det slutt men etter noen måneder ble vi sammen igjen. Jeg ga han en ny sjanse og han lovet at noe sånt aldri ville skje igjen.

Etter et halvt år fant jeg igjen ut om meldinger til andre damer. Det var ikke like grove meldinger, men absolutt flørte meldinger. Jeg konfronterte han igjen og han ba på sine knær, meldingene var ikke ment seriøst i det hele tatt og det var meg han ville ha. Og jeg tilga tilslutt. Vi har snakket mye om dette etterpå og han har lovet at han har vokst veldig på dette. Han vil ALDRI finne på noe slikt igjen, han vil ikke risikere å miste meg igjen sier han.

En av meldingene jeg hang meg opp i var noen til en dame som han også hadde skrevet til første gangen, derfor hang jeg meg opp i det. Men jeg har ikke sagt til han at jeg har lest akkurat denne meldingen så han vet det ikke. Hun bor langt vekke og jeg har ikke tenkt at de under noen omstendigheter vil møte på hverandre igjen, derfor har jeg ikke sagt noe om spes den meldingen. I helgen skal han på fotballkamp. På en liten plass med svært få tilskuere. Nå ser jeg på hennes fb side (åpen profil) at hun skal på denne kampen. Jeg vet at de vil komme til å stå sammen på denne kampen, fordi hun har en gjeng med seg som han kjenner litt og det var slik de ble "kjent" i utgangspunktet og la hverandre til på fb.

Jeg er bortreist den helgen og synes dette er ubehagelig. Spørsmålet er om jeg skal la vær å si noe om det, jeg har jo tilgitt, gitt han ny sjanse og må jo da bare stole på han når jeg har valgt det. Men for min egen del hadde det vært bedre å si til han at jeg ser at hun skal på den kampen, og at jeg vet at han har vist interesse/sendt mld til hun tidligere. Bare så han vet..ellers kommer jeg til å tenke på det i hele helgen. Og si at jeg synes det er ubehagelig og at jeg selvfølgelig regner med at han ikke flørter med hun, drikker seg full og begynner å sende meldinger til hun igjen, eller drar ut med den gjengen etterpå..så pass forståelse bør han gi meg synes jeg etter slik som han har oppført seg.

Men jeg vet ikke, vi har det fint nå og jeg vil heller ikke være "masete kjerring" Merkelig situasjon og innlegg, men det er nå slik situasjonen er. Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380650-skal-jeg-si-noe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Melis36

Om du har bestemt deg for å fortsette med ham og stole på ham, så blir du nødt til å gjøre akkurat det,- stole på ham. Det kommer plenty av situasjoner som dette fremover, du må bestemme deg for å "let it go".

Jeg hadde ikke stolt et sekund på ham,men det er min mening.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380650-skal-jeg-si-noe/#findComment-3352969
Del på andre sider

Gjest Elextra

''Spørsmålet er om jeg skal la vær å si noe om det, jeg har jo tilgitt, gitt han ny sjanse og må jo da bare stole på han når jeg har valgt det. ''

Du skal ikke si noe. Enten har du tilgitt og viser ham tillitt eller du forlater ham. Å måtte si til ham at han ikke skal flørte eller være utro hører ikke hjemme i et forhold.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380650-skal-jeg-si-noe/#findComment-3352997
Del på andre sider

Jeg er nok enig med Melis36 som svarer deg lengre ned i tråden - jeg hadde ikke klart å stole på ham igjen.

Ja, jeg klarer ikke å stole på han. Hvertfall ikke enda og derfor blir dette vanskelig. Men ville dere ikke sagt noe da? Det er vel viktig å være åpen om at det plager meg? ikke at jeg skal si "du må ikke flørte eller være utro med hun der" men fortelle at jeg leste meldinger til denne damen og at det plager meg at han skal på den kampen når jeg ikke enda stoler på han?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380650-skal-jeg-si-noe/#findComment-3353015
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg klarer ikke å stole på han. Hvertfall ikke enda og derfor blir dette vanskelig. Men ville dere ikke sagt noe da? Det er vel viktig å være åpen om at det plager meg? ikke at jeg skal si "du må ikke flørte eller være utro med hun der" men fortelle at jeg leste meldinger til denne damen og at det plager meg at han skal på den kampen når jeg ikke enda stoler på han?

Jeg tror ikke jeg hadde klart å ha noe forhold til en som hadde gått bak ryggen min på den måten to ganger...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380650-skal-jeg-si-noe/#findComment-3353066
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...