Madelenemie Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Hei! Plutselig som lyn fra klar himmel får jeg beskjed om at min mann ikke orker mer. Jeg tolker det som at han vil skilles når han ikke orker mer. Han var meget ufin i telefon til meg, jeg orker ikke gjengi det han sa. Men saken er at vi jo har hatt det helt fint, nå er det meste galt, jeg er rett og slett litt i sjokk nå. Jeg ante ikke at han var så misfornøyd med hele meg?? Det viser seg at han er så lei av meg at han nå forlanger det ene og det andre og ikke vet jeg hva det innebærer? Jeg er lei meg, jeg som trodde vi hadde det ganske bra, det kan jeg fortelle vi ikke har hatt, det er bare noe jeg har trodd det. Ja vi har jo hatt våre vansker, jeg har måttet innrette meg etter å være gift med et følelsesmenneske, men jeg har også laget nyttårsfest, fotballfest, ikke lagt meg opp i hans private liv med venner osv... Dette er derfor veldig overrraskende/veldig sjokkartet for meg? Hva i alle dager skal jeg gjøre? Det skal jeg tenke på i natt, jeg må nå lære meg både nettbank og oversikt, Jeg har forferdelig mange feil, jeg vet det, jeg har lest det, jeg har endret på ting, sier 2 X pr dag "jeg elsker deg" men i det siste fordi var så sliten, glemt det, jeg spør min mann hver dag om hans arbeide og lytter interessert. Jeg må si at jeg kan ikke huske min mann har spurt meg hvordan det går med tellingen av salamandere? Men greit nok, han gjør mye for meg, men at han PLUTSELIG er lei, rasende, skuffet, bitter osv... det kom som et SJOKK. Vel, jeg vet ikke hvordan dette skal gå, men lei meg er jeg, for selv om min mann er lei av meg, er jeg ikke lei av han, jeg holder av han for det fine menneske han er, men det samme kan nok ikke han si om meg. Det er bare det at jeg kan ikke komme på et signal som kunne tolkes i retning av at han nå har fått nok?? Håper noen skjønner hvor bunnløst fortvilt jeg er nå i natt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/380656-min-man-orker-ikke-mer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Det er ikke sikkert din mann mener dette så bokstavelig som du tolker det. Av og til sier man slik når man er sliten og fortvilet, uten at man dermed ønsker å avslutte et samliv. La ham få et par dager på seg og spør ham så direkte om han mente at han ikke ville leve sammen med deg mer. Om det skulle være slik at han virkelig vil skilles, så vil du kunne få hjelp av folk ansatt i kommunen inntil du finner ut av hvordan du skal gjøre ting. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/380656-min-man-orker-ikke-mer/#findComment-3352681 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Huff Madelenemie, dette var trist å lese. Er mannen din bortreist nå sånn at du ikke får snakket ordentlig med han? Er du sikkert på at han ikke bare var frustrert og brukte litt sterkere ord enn han vil bruke når han har roet seg ned? Man kan jo ofte uttrykke en fortvilelse mye strekere enn den egentlig er når man er i affekt. Prøv å få snakket ordentlig med mannen din i morgen sånn at du vet hva han egentlig har sagt og mener. Klem til deg - håper du får sove i natt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/380656-min-man-orker-ikke-mer/#findComment-3352683 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Mannen din kan ha vært sliten og stressa, eller lei seg av andre grunner - og så kom alt rettet mot deg i stedet for mot jobben eller andre bekymringer. Det kan selvsagt være at han mente at han ikke ville bo sammen med deg mer, men dette er en sak dere er nødt til å snakke grundig gjennom begge to face to face, og ikke på telefon. Håper du klarer å legge fra deg de vonde følelsene i natt og at du får sove litt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/380656-min-man-orker-ikke-mer/#findComment-3352685 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 Det er ikke sikkert din mann mener dette så bokstavelig som du tolker det. Av og til sier man slik når man er sliten og fortvilet, uten at man dermed ønsker å avslutte et samliv. La ham få et par dager på seg og spør ham så direkte om han mente at han ikke ville leve sammen med deg mer. Om det skulle være slik at han virkelig vil skilles, så vil du kunne få hjelp av folk ansatt i kommunen inntil du finner ut av hvordan du skal gjøre ting. Hei! Tusen takk for at du er der i natt spesielt. Ja saken er at skal vi inn for et råd eller hva det blir så får han bare snakke, jeg orker ikke, jeg kommer ikke til å si noe, for jeg er ikke flink til å snakke og jeg har lite å si nå. Jeg har ingen mulighet til å stille opp med noe foran han, han har ordene og talegavene og oversikten. Jeg får altså bare håpe på det beste at han besinner seg. Jeg vil ikke klare å få min rydding og min systematisering av boder og skap til å bli en fulltidsjobb, men saken er at jeg jo rydder og vasker veldig mye, men nå er min mann misfornøyd med alt, og han ser ikke det han før syns var veldig bra. Jeg har tatt grundig feil. Jeg holder meg nå på mitt rom, jeg bad han sende meg sms når han la seg for å se på fotball sånn at jeg da kunne rydde huset etter dagen i dag, han gjorde så og jeg fikk 2 timer å rydde på. Nå skal jeg vaske badet, mest fordi jeg ikke klarer sove når jeg er helt sjokkert. Jeg ante ikke ???? at han var så rasende og misfornøyd med meg, hvorfor sa han ikke noe før? Ja ekteskapet er et skap som ikke helt passer for meg kanskje, det er et ytterst komplisert skap med en masse udefinert og umulig å begripe seg på ting i. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/380656-min-man-orker-ikke-mer/#findComment-3352686 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullfisk Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Stakkars deg. Prøv å få sove nå i natt. Dere må snakke mer om dette selvfølgelig, det er slett ikke sikkert han vil skilles, i hvertfall ikke sånn helt uten videre. Nettbank og annet kan du tenke på senere, det er ikke det viktige nå. Du får håpe det bare var en utblåsning, at det har vært litt mye for ham i det siste. Det er ingenting du kan gjøre med saken i natt, før du har fått snakket med ham mer og vet mer. Lykke til. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/380656-min-man-orker-ikke-mer/#findComment-3352687 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Hei! Tusen takk for at du er der i natt spesielt. Ja saken er at skal vi inn for et råd eller hva det blir så får han bare snakke, jeg orker ikke, jeg kommer ikke til å si noe, for jeg er ikke flink til å snakke og jeg har lite å si nå. Jeg har ingen mulighet til å stille opp med noe foran han, han har ordene og talegavene og oversikten. Jeg får altså bare håpe på det beste at han besinner seg. Jeg vil ikke klare å få min rydding og min systematisering av boder og skap til å bli en fulltidsjobb, men saken er at jeg jo rydder og vasker veldig mye, men nå er min mann misfornøyd med alt, og han ser ikke det han før syns var veldig bra. Jeg har tatt grundig feil. Jeg holder meg nå på mitt rom, jeg bad han sende meg sms når han la seg for å se på fotball sånn at jeg da kunne rydde huset etter dagen i dag, han gjorde så og jeg fikk 2 timer å rydde på. Nå skal jeg vaske badet, mest fordi jeg ikke klarer sove når jeg er helt sjokkert. Jeg ante ikke ???? at han var så rasende og misfornøyd med meg, hvorfor sa han ikke noe før? Ja ekteskapet er et skap som ikke helt passer for meg kanskje, det er et ytterst komplisert skap med en masse udefinert og umulig å begripe seg på ting i. ''Ja saken er at skal vi inn for et råd eller hva det blir så får han bare snakke, jeg orker ikke, jeg kommer ikke til å si noe, for jeg er ikke flink til å snakke og jeg har lite å si nå.'' Det vanlige er å gå til mekling på familiekontoret, men kirken deres har kanskje også et slikt tilbud? Jeg skjønner at du er sjokkert og fortvilet akkurat nå. Prøv å ta en dag av gangen, det er noe med at "stien blir til mens du går" (skjønner du den metaforen, eller blir det for abstrakt?)ø 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/380656-min-man-orker-ikke-mer/#findComment-3352688 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 Mannen din kan ha vært sliten og stressa, eller lei seg av andre grunner - og så kom alt rettet mot deg i stedet for mot jobben eller andre bekymringer. Det kan selvsagt være at han mente at han ikke ville bo sammen med deg mer, men dette er en sak dere er nødt til å snakke grundig gjennom begge to face to face, og ikke på telefon. Håper du klarer å legge fra deg de vonde følelsene i natt og at du får sove litt. Hei! Takk. Nei jeg kommer ikke til å klare å sove i natt. hadde jeg hatt en sovetablett hadde jeg tatt en, men har ikke sånt. Jeg skal vaske badet og trappen og knuse pappesker ute, jeg er fortvilt. Min mann sover, han sover godt, og ikke forstår jeg hvordan, skulle tro det var jeg som var følelsesmenneske her, men i følge min mann er jeg ufølsom i mine valg av ord? Takk for omtanken, jeg tar det med meg i natt det hjelper tror jeg. Nei min mann har forandret seg mye etter at han begynte å gå ut med venner mer, jeg tror han har fått en følelse eller noe av hvor feil vår organisering av familien er, noe sånt, kanskje, men nå gjetter jeg. Jeg er fortvilt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/380656-min-man-orker-ikke-mer/#findComment-3352689 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 Huff Madelenemie, dette var trist å lese. Er mannen din bortreist nå sånn at du ikke får snakket ordentlig med han? Er du sikkert på at han ikke bare var frustrert og brukte litt sterkere ord enn han vil bruke når han har roet seg ned? Man kan jo ofte uttrykke en fortvilelse mye strekere enn den egentlig er når man er i affekt. Prøv å få snakket ordentlig med mannen din i morgen sånn at du vet hva han egentlig har sagt og mener. Klem til deg - håper du får sove i natt! Hei! Takk. Nei jeg får ikke sove. På en måte forstår jeg jo min manns frustrasjon, det er bare det at hadde jeg fått et varsel, et signal, men jeg hadde ikke en anelse om dette? Han er ikke borte, han sover godt, og jeg sover selvsagt ikke, jeg ryddet i 2 timer, og nå skal jeg vaske og gjøre andre ting, sånn at han kanskje er blidere i morgen, men jeg tror ikke det hjelper, for nå fikk jeg det man kan kalle "kniven på strupen" ja siden alt alt er galt med meg. Jeg skjønner ikke at han i det minste ikke kan se det jeg har forsøkt å gjøre for han, festene, friheten, jeg har ikke forstyrret hans private liv, men nei,. jeg er ikke bra på noe vis. Osv... håper du skjønner hvor veldig sjokk jeg fikk? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/380656-min-man-orker-ikke-mer/#findComment-3352690 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 Stakkars deg. Prøv å få sove nå i natt. Dere må snakke mer om dette selvfølgelig, det er slett ikke sikkert han vil skilles, i hvertfall ikke sånn helt uten videre. Nettbank og annet kan du tenke på senere, det er ikke det viktige nå. Du får håpe det bare var en utblåsning, at det har vært litt mye for ham i det siste. Det er ingenting du kan gjøre med saken i natt, før du har fått snakket med ham mer og vet mer. Lykke til. Vennlig hilsen Hei! ja okey, men dette er skremmende.... At det ikke kom noe varsel ikke et signal om at noe var galt. På sommerfesten i helgen roste jeg min mann foran de som satt ve bordet for hans raushet, og godhet også i dag, et kjempesjokk! Han smilte til meg på sommerfesten så jammen har han ombestemt seg fort, ja det er helt helt uforståelig for meg. Jeg er lei meg, men jeg merker det gjør godt med denne hyggelige støtten fra dere, kanskje får jeg sover etter at jeg har ordnet det siste i natt. Jeg burde det for i morgen har jeg full dag av gjøremål. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/380656-min-man-orker-ikke-mer/#findComment-3352692 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Hei! ja okey, men dette er skremmende.... At det ikke kom noe varsel ikke et signal om at noe var galt. På sommerfesten i helgen roste jeg min mann foran de som satt ve bordet for hans raushet, og godhet også i dag, et kjempesjokk! Han smilte til meg på sommerfesten så jammen har han ombestemt seg fort, ja det er helt helt uforståelig for meg. Jeg er lei meg, men jeg merker det gjør godt med denne hyggelige støtten fra dere, kanskje får jeg sover etter at jeg har ordnet det siste i natt. Jeg burde det for i morgen har jeg full dag av gjøremål. '' kanskje får jeg sover etter at jeg har ordnet det siste i natt. Jeg burde det for i morgen har jeg full dag av gjøremål. '' Kan du gå og legge deg nå? Klokka er jo snart ett og du trenger sikkert å sove resten av natten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/380656-min-man-orker-ikke-mer/#findComment-3352694 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 ''Ja saken er at skal vi inn for et råd eller hva det blir så får han bare snakke, jeg orker ikke, jeg kommer ikke til å si noe, for jeg er ikke flink til å snakke og jeg har lite å si nå.'' Det vanlige er å gå til mekling på familiekontoret, men kirken deres har kanskje også et slikt tilbud? Jeg skjønner at du er sjokkert og fortvilet akkurat nå. Prøv å ta en dag av gangen, det er noe med at "stien blir til mens du går" (skjønner du den metaforen, eller blir det for abstrakt?)ø Hei! Jeg tror jeg skjønner den. Ja vår kirke har en, men jeg kommer til å få høre det, som min mann sa, det finnes ikke den rådgiver i denne verden som vil forstå meg har han sagt. Ja så så dårlig er mitt utgangspunkt. Jeg kan nok ikke protestere heller på noe, for det han sier er sikkert sant, bare synd jeg ikke får frem at jeg har hatt fulle dager jeg også. Mine barn sier jeg går alt for mye, jeg rydder og ordner mye, men jeg prøver ta meg i det og lese for dem på kvelden, det er et system jeg har på å gjøre noe hyggelig hver dag med dem. I denne sammenheng har jeg forsøkt å gjøre hyggelige ting for min mann, diverse fester, men friheten trodde jeg han syns var deilig, kunne gå til venner når han vil, det er ikke alle som syns de er greit, men jeg har tenkt at min mann trenger det, og jeg syns han var så glad da han kom fra sine venner. Takk for omtanken, jeg setter stor pris på det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/380656-min-man-orker-ikke-mer/#findComment-3352696 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Hei! Takk. Nei jeg får ikke sove. På en måte forstår jeg jo min manns frustrasjon, det er bare det at hadde jeg fått et varsel, et signal, men jeg hadde ikke en anelse om dette? Han er ikke borte, han sover godt, og jeg sover selvsagt ikke, jeg ryddet i 2 timer, og nå skal jeg vaske og gjøre andre ting, sånn at han kanskje er blidere i morgen, men jeg tror ikke det hjelper, for nå fikk jeg det man kan kalle "kniven på strupen" ja siden alt alt er galt med meg. Jeg skjønner ikke at han i det minste ikke kan se det jeg har forsøkt å gjøre for han, festene, friheten, jeg har ikke forstyrret hans private liv, men nei,. jeg er ikke bra på noe vis. Osv... håper du skjønner hvor veldig sjokk jeg fikk? Ja jeg skjønner at dette kom som et sjokk på deg, og jeg forstår at du er opprørt og lei deg. Jeg er helt sikker på at han ikke mener at alt med deg er galt nå, men det kan kanskje høres sånn ut siden han er frusktrert og fokuserer på det han er frustrert over. Dere har levd samen i mange år og dere har flotte barn sammen, så du kan være helt sikker på at han syns du har alle de fine kvalitetene som gjorde at han en gang valgte deg som kone og mor til sine barn. Likevel er det noe han er misfornøyd med, og du må prøve å både høre på hva han er misfornøyd med, og samtidig huske at han liker deg som person selv om samlivet deres gjør han frustrert nå. Bli med han på råd du, og prøv å si noe der om hva du tenker dersom du får det til. Det tror jeg han også vil sette pris på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/380656-min-man-orker-ikke-mer/#findComment-3352697 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 '' kanskje får jeg sover etter at jeg har ordnet det siste i natt. Jeg burde det for i morgen har jeg full dag av gjøremål. '' Kan du gå og legge deg nå? Klokka er jo snart ett og du trenger sikkert å sove resten av natten. Hei! Okey, da prøver jeg. Her er det ikke et ark som ligger skjevt alt er på rekke og rad og alle stoler og bord og glass og håndkler står nøyaktig slik jeg liker, det vil si orden. Håper min mann er blidere i morgen, men jeg føler uro ved det. Jeg prøver å sove nå siden du anbefaler det, takk. God natt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/380656-min-man-orker-ikke-mer/#findComment-3352698 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Hei! Jeg tror jeg skjønner den. Ja vår kirke har en, men jeg kommer til å få høre det, som min mann sa, det finnes ikke den rådgiver i denne verden som vil forstå meg har han sagt. Ja så så dårlig er mitt utgangspunkt. Jeg kan nok ikke protestere heller på noe, for det han sier er sikkert sant, bare synd jeg ikke får frem at jeg har hatt fulle dager jeg også. Mine barn sier jeg går alt for mye, jeg rydder og ordner mye, men jeg prøver ta meg i det og lese for dem på kvelden, det er et system jeg har på å gjøre noe hyggelig hver dag med dem. I denne sammenheng har jeg forsøkt å gjøre hyggelige ting for min mann, diverse fester, men friheten trodde jeg han syns var deilig, kunne gå til venner når han vil, det er ikke alle som syns de er greit, men jeg har tenkt at min mann trenger det, og jeg syns han var så glad da han kom fra sine venner. Takk for omtanken, jeg setter stor pris på det. ''Ja vår kirke har en, men jeg kommer til å få høre det, som min mann sa, det finnes ikke den rådgiver i denne verden som vil forstå meg har han sagt. Ja så så dårlig er mitt utgangspunkt.'' Dette er stygt av din mann å si. Du strever hardt for å tilpasse deg en verden som ikke alltid er tilpasset dine behov, og mange vil ha stor forståelse for at din sykdom gjør at du opplever ting annerledes enn han. Jeg tror du har gjort så godt du har kunnet. Din mann har nok også det, og akkurat nå virker det som om han synes at din sykdom medfører for mye stress også for ham. Hvis det nå er slik at din mann ønsker skilsmisse og dere skal i gang med mekling, så synes jeg du skal forsøke å få tak i din psykiater. En slik samlivskrise må gjøre det tillatt å forsøke å få kontakt med henne, du trenger noen som bistår deg i denne prosessen. Akkurat nå skulle jeg ønske at du kunne gå og legge deg. Tror at jeg må gjøre det nå, for jeg skal også opp tidlig i morgen. Håper at du får sove - og så kan du skrive mer om dette i morgen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/380656-min-man-orker-ikke-mer/#findComment-3352699 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 Ja jeg skjønner at dette kom som et sjokk på deg, og jeg forstår at du er opprørt og lei deg. Jeg er helt sikker på at han ikke mener at alt med deg er galt nå, men det kan kanskje høres sånn ut siden han er frusktrert og fokuserer på det han er frustrert over. Dere har levd samen i mange år og dere har flotte barn sammen, så du kan være helt sikker på at han syns du har alle de fine kvalitetene som gjorde at han en gang valgte deg som kone og mor til sine barn. Likevel er det noe han er misfornøyd med, og du må prøve å både høre på hva han er misfornøyd med, og samtidig huske at han liker deg som person selv om samlivet deres gjør han frustrert nå. Bli med han på råd du, og prøv å si noe der om hva du tenker dersom du får det til. Det tror jeg han også vil sette pris på. Hei! Ja jeg skal prøve. Men jeg prøvde i dag på telefon, men det haglet med anklager. Jeg klarte ikke høre på den der terpingen uavbrutt. Han vinner diskusjoner og jeg misliker det, jeg har en følelse av at han vinner i morgen også, jeg må sikkert si unnskyld osv... Men nå tror jeg ikke det hjelper, jeg vet ikke hva som er skjedd med han? Jeg skal legge meg nå fordi Frosken syns det, jeg skal prøve, ja for jeg bør, med tanke på alt jeg skal orke av avtaler imorgen Tusen mange takk for denne hyggelige forståelsen og hjelpen i natt. Det betydde mye for meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/380656-min-man-orker-ikke-mer/#findComment-3352700 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Hei! Okey, da prøver jeg. Her er det ikke et ark som ligger skjevt alt er på rekke og rad og alle stoler og bord og glass og håndkler står nøyaktig slik jeg liker, det vil si orden. Håper min mann er blidere i morgen, men jeg føler uro ved det. Jeg prøver å sove nå siden du anbefaler det, takk. God natt. God natt :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/380656-min-man-orker-ikke-mer/#findComment-3352701 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Hei! Okey, da prøver jeg. Her er det ikke et ark som ligger skjevt alt er på rekke og rad og alle stoler og bord og glass og håndkler står nøyaktig slik jeg liker, det vil si orden. Håper min mann er blidere i morgen, men jeg føler uro ved det. Jeg prøver å sove nå siden du anbefaler det, takk. God natt. Kjære Madeleinemie, jeg håper du får sovet i natt. Snakk sammen rolig i morgen og forsøk å få oppklart alle ting når begge er rolige og situasjonen ikke er oppjaget. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/380656-min-man-orker-ikke-mer/#findComment-3352702 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 ''Ja vår kirke har en, men jeg kommer til å få høre det, som min mann sa, det finnes ikke den rådgiver i denne verden som vil forstå meg har han sagt. Ja så så dårlig er mitt utgangspunkt.'' Dette er stygt av din mann å si. Du strever hardt for å tilpasse deg en verden som ikke alltid er tilpasset dine behov, og mange vil ha stor forståelse for at din sykdom gjør at du opplever ting annerledes enn han. Jeg tror du har gjort så godt du har kunnet. Din mann har nok også det, og akkurat nå virker det som om han synes at din sykdom medfører for mye stress også for ham. Hvis det nå er slik at din mann ønsker skilsmisse og dere skal i gang med mekling, så synes jeg du skal forsøke å få tak i din psykiater. En slik samlivskrise må gjøre det tillatt å forsøke å få kontakt med henne, du trenger noen som bistår deg i denne prosessen. Akkurat nå skulle jeg ønske at du kunne gå og legge deg. Tror at jeg må gjøre det nå, for jeg skal også opp tidlig i morgen. Håper at du får sove - og så kan du skrive mer om dette i morgen. Hei! Takk jeg følger rådet ditt jeg tar på min pysj nå, og legger meg, sikkert blir jeg liggende å gruble på alt dette, men tusen takk for hjelpen, det betyr veldig mye for meg Frosken og dere andre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/380656-min-man-orker-ikke-mer/#findComment-3352703 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 Kjære Madeleinemie, jeg håper du får sovet i natt. Snakk sammen rolig i morgen og forsøk å få oppklart alle ting når begge er rolige og situasjonen ikke er oppjaget. Hei! jeg er rolig jeg, men ikke min mann, Takk for omtanken, jeg følger froskens råd nå og legger meg. Tusen takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/380656-min-man-orker-ikke-mer/#findComment-3352704 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.