Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei, jeg har vært inne til brystforstørrelse og har fått komplikasjon etter denne operasjonen 2 ganger i høyre bryst. Når jeg var på konsultasjonen så forklarte jeg til min kirurg at det er forskjell på størrelsen på mine bryst og at jeg ønsket så store som mulig. Han sa til meg at størlseforskjellen ikke var noe problem å jeg fikk valget mellom 400ml og 450ml, jeg valgte 450ml og kirurgen betrygget meg om at dette ville gå bra påtross av min kroppstørrelse. Problemet mitt er at jeg har fått et hull i arret som ikke vil lukke seg og som det renner væske ifra, resten av arret samt resten av høyre bryst er helt uten komplikasjoner på noen som helst måte. Ventre gikk bra uten komplikasjoner helt siden første operasjon. Etter første gang så tok kirurgen ut protesen min og lot meg gå 2 mnd uten for at ting skulle gro seg til før han prøvde igjen. Etter denne operasjonen hvor jeg ikke hadde protesen lenger så grodde arret som det skulle. Deretter prøvde vi igjen å legge inn protesen min (450ml) og den samme komplikasjonen skjedde, arret fikk igjen et lite hull som ikke vil lukke seg men dette har nå skjedd på et annet sted enn sist gang. Så nå har kirurgen min har satt meg på diclocil for å "sikre" å utelukke en betennelse i såret å håpe på at det vil gro seg til. Dette har vi bare prøvd nå en ukes tid å nå er han utolmodig på å bare heller gi meg andre proteser å bli ferdig med saken som han sier. Jeg har bedt om vi kan prøve å sy det igjen men kirurgen virker ikke interessert i denne løsningen, har heller ikke hørt noe om strips fra han. Foreløpig går jeg bare hjemme å venter på at det skal stoppe å væske å at ting skal prøve å gro seg til. Jeg går med mepitel, kompress og micropore teip over såret nå inntil videre. Jeg føler meg hjelpesløs ang dette da jeg føler jeg ikke kan snakke med kirurgen min pga jeg er redd han skal bare gjøre ting imot min vilje å hvis jeg ikke samtykker så kan jeg glemme garantien min jeg har hos dem. Er det noen der ute som har noen form for erfaring, kunnskap eller opplevd lignende så hadde jeg satt pris på all hjelp jeg kan få. jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre akkuratt nå. Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380658-arr-komplikasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...