Gjest Mrs.Q Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Hvor skal du i ferien, innland eller utland? Jeg skal litt rundtomkring men ikke til utlandet. Men kunne tenkt meg en tur til syden om vinteren, da er det så kaldt her hjemme. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Bare innenlands denne sommeren. Først være her på Sørlandet, så en uke eller to hos svigermor, så på Sørlandet igjen. Og på slutten av sommeren får vi besøk fra Frankrike noen dager. Jeg har også lyst til Syden til høsten, men det vil ikke mannen min. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Jeg har vært i syden i oktober, ellers kunne jeg også tenke meg å dra til syden om vinteren. Ser for meg at det er en rar følelse å dra til flyplassen i boblejakke, sette seg på flyet og komme frem til sommer. Ellers blir det både innenlandstur og utenlandstur på meg i år. kunne egentlig tenke meg å reise og se mer av vårt eget land, men for det første er det rådyrt og for det andre er jo været så ustabilt... 0 Siter
flisa Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 I år - har vært 1 uke i Malaga, 1 uke i Tyrkia og 5 dager i Budapest - og skal 2 uker til Mallorca og 1 uke til Tyrkia igjen. Hmmmm - det var vældig mye! 0 Siter
laguna1 Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Vi har stor ferie tilgode neste år : USA det er bryllupspresang som vi ikke har hatt anledning til å bruke enda, og ikke har råd til å bruke i år. Men vi skal småreise litt i år også da. I tillegg til den ferien jeg kvir meg litt for under her, skal vi sikkert telte litt, kjøre en dagstur hit eller dit, samt være på stranda etc Ha god ferie! 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Vi har stor ferie tilgode neste år : USA det er bryllupspresang som vi ikke har hatt anledning til å bruke enda, og ikke har råd til å bruke i år. Men vi skal småreise litt i år også da. I tillegg til den ferien jeg kvir meg litt for under her, skal vi sikkert telte litt, kjøre en dagstur hit eller dit, samt være på stranda etc Ha god ferie! USA blir nok topp, har lyst dit jeg og. Ha en god ferie :-) 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Bare innenlands denne sommeren. Først være her på Sørlandet, så en uke eller to hos svigermor, så på Sørlandet igjen. Og på slutten av sommeren får vi besøk fra Frankrike noen dager. Jeg har også lyst til Syden til høsten, men det vil ikke mannen min. Er fint på "det glade sørland" 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Jeg har vært i syden i oktober, ellers kunne jeg også tenke meg å dra til syden om vinteren. Ser for meg at det er en rar følelse å dra til flyplassen i boblejakke, sette seg på flyet og komme frem til sommer. Ellers blir det både innenlandstur og utenlandstur på meg i år. kunne egentlig tenke meg å reise og se mer av vårt eget land, men for det første er det rådyrt og for det andre er jo været så ustabilt... ''Ser for meg at det er en rar følelse å dra til flyplassen i boblejakke, sette seg på flyet og komme frem til sommer.'' Må være deilig 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 I år - har vært 1 uke i Malaga, 1 uke i Tyrkia og 5 dager i Budapest - og skal 2 uker til Mallorca og 1 uke til Tyrkia igjen. Hmmmm - det var vældig mye! Blir nok brun og fin du da 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Vi har vært i sommer hus i Danmark, skal et par uker på ferie her i Norge samt kjøre en biltur Trollstigen - Geiranger senere. Og til vinter skal vi tre uker til en Kanariøy. Vi har vært på ferie på en av Kanariøyene nester hver vinter i mer enn tyve år. Det er herlig å reise fra mørke, snø og kulde til sol og varme. Ett år reiste vi fra 28 graders varme til 30 graders kulde, det var litt av et kuldesjokk å oppleve 58 graders forskjell i løpet av seks timer. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Vi har vært i sommer hus i Danmark, skal et par uker på ferie her i Norge samt kjøre en biltur Trollstigen - Geiranger senere. Og til vinter skal vi tre uker til en Kanariøy. Vi har vært på ferie på en av Kanariøyene nester hver vinter i mer enn tyve år. Det er herlig å reise fra mørke, snø og kulde til sol og varme. Ett år reiste vi fra 28 graders varme til 30 graders kulde, det var litt av et kuldesjokk å oppleve 58 graders forskjell i løpet av seks timer. ''Og til vinter skal vi tre uker til en Kanariøy'' Hele tre uker, heldige Blir nok topp! 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Vi skal en på en stor familietur, uke med cruise i Middelhavet, så 5 dager i Barcelona. Vi vet ikke enda om vi får dratt, jeg legges inn på sykehuset i morgen for en operasjon i magen, så jeg får bare se formen an. Hadde det bare vært oss 3 som hadde bestilt tur, hadde jeg avlyst, men det er en stor begivnhet dette her og mange som blir skuffet, så vi krysser fingre for at det skal gå bra. Vi har vært på ferie i år. 15 dager i Thailand, så det er egentlig helt ekstra dette her at det blir en tur til, men som sagt, familiebegivenhet. Så skal jeg farte litt rundt i Hardanger var planen, men får se det an også. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Her blir det også Norgesferie, hovedsakelig i, på og ved sjøen :-). Foretrekker å reise utenlands til andre tider av året. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 [quote name=Shira )' timestamp='1340215467' post='4773561] Vi skal en på en stor familietur, uke med cruise i Middelhavet, så 5 dager i Barcelona. Vi vet ikke enda om vi får dratt, jeg legges inn på sykehuset i morgen for en operasjon i magen, så jeg får bare se formen an. Hadde det bare vært oss 3 som hadde bestilt tur, hadde jeg avlyst, men det er en stor begivnhet dette her og mange som blir skuffet, så vi krysser fingre for at det skal gå bra. Vi har vært på ferie i år. 15 dager i Thailand, så det er egentlig helt ekstra dette her at det blir en tur til, men som sagt, familiebegivenhet. Så skal jeg farte litt rundt i Hardanger var planen, men får se det an også. Lykke til med operasjonen :-) 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Her blir det også Norgesferie, hovedsakelig i, på og ved sjøen :-). Foretrekker å reise utenlands til andre tider av året. Ja, er jo så fint i Norge når det først er sol og varme 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Lykke til med operasjonen :-) Takk! ) Har vært igjennom det før, så jeg vet sånn noenlunde hva som venter meg, så det går nok bra. ) 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 20. juni 2012 Skrevet 20. juni 2012 Absolutt ingenting. Null kroner. 0 Siter
tonie Skrevet 22. juni 2012 Skrevet 22. juni 2012 I år blir det både innland og utland. Jeg har jobbet så mye at jeg synes jeg fortjener en lang, deilig ferie i år. Bare en uke igjen nå! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. juni 2012 Skrevet 22. juni 2012 En venninne og jeg drar med våre tilsammen seks døtre til Korfu om få uker Et par dager etter at vi har installert oss kommer et vennepar av meg med to barn - tror det blir en topp ferie 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.