Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Hvor skal du i ferien, innland eller utland?

Jeg skal litt rundtomkring men ikke til utlandet. Men kunne tenkt meg en tur til syden om vinteren, da er det så kaldt her hjemme.

Gjest prust
Skrevet

Bare innenlands denne sommeren. Først være her på Sørlandet, så en uke eller to hos svigermor, så på Sørlandet igjen. Og på slutten av sommeren får vi besøk fra Frankrike noen dager.

Jeg har også lyst til Syden til høsten, men det vil ikke mannen min.

Gjest germinate
Skrevet

Jeg har vært i syden i oktober, ellers kunne jeg også tenke meg å dra til syden om vinteren. Ser for meg at det er en rar følelse å dra til flyplassen i boblejakke, sette seg på flyet og komme frem til sommer.

Ellers blir det både innenlandstur og utenlandstur på meg i år. kunne egentlig tenke meg å reise og se mer av vårt eget land, men for det første er det rådyrt og for det andre er jo været så ustabilt...

Skrevet

I år - har vært 1 uke i Malaga, 1 uke i Tyrkia og 5 dager i Budapest - og skal 2 uker til Mallorca og 1 uke til Tyrkia igjen. Hmmmm - det var vældig mye!

Skrevet

Vi har stor ferie tilgode neste år : USA :) det er bryllupspresang som vi ikke har hatt anledning til å bruke enda, og ikke har råd til å bruke i år.

Men vi skal småreise litt i år også da. I tillegg til den ferien jeg kvir meg litt for under her, skal vi sikkert telte litt, kjøre en dagstur hit eller dit, samt være på stranda etc :)

Ha god ferie! :)

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Vi har stor ferie tilgode neste år : USA :) det er bryllupspresang som vi ikke har hatt anledning til å bruke enda, og ikke har råd til å bruke i år.

Men vi skal småreise litt i år også da. I tillegg til den ferien jeg kvir meg litt for under her, skal vi sikkert telte litt, kjøre en dagstur hit eller dit, samt være på stranda etc :)

Ha god ferie! :)

USA blir nok topp, har lyst dit jeg og.

Ha en god ferie :-)

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Bare innenlands denne sommeren. Først være her på Sørlandet, så en uke eller to hos svigermor, så på Sørlandet igjen. Og på slutten av sommeren får vi besøk fra Frankrike noen dager.

Jeg har også lyst til Syden til høsten, men det vil ikke mannen min.

Er fint på "det glade sørland" :)

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Jeg har vært i syden i oktober, ellers kunne jeg også tenke meg å dra til syden om vinteren. Ser for meg at det er en rar følelse å dra til flyplassen i boblejakke, sette seg på flyet og komme frem til sommer.

Ellers blir det både innenlandstur og utenlandstur på meg i år. kunne egentlig tenke meg å reise og se mer av vårt eget land, men for det første er det rådyrt og for det andre er jo været så ustabilt...

''Ser for meg at det er en rar følelse å dra til flyplassen i boblejakke, sette seg på flyet og komme frem til sommer.''

Må være deilig :)

Gjest Mrs.Q
Skrevet

I år - har vært 1 uke i Malaga, 1 uke i Tyrkia og 5 dager i Budapest - og skal 2 uker til Mallorca og 1 uke til Tyrkia igjen. Hmmmm - det var vældig mye!

Blir nok brun og fin du da :)

Gjest Høstløv
Skrevet

Vi har vært i sommer hus i Danmark, skal et par uker på ferie her i Norge samt kjøre en biltur Trollstigen - Geiranger senere. Og til vinter skal vi tre uker til en Kanariøy.

Vi har vært på ferie på en av Kanariøyene nester hver vinter i mer enn tyve år. Det er herlig å reise fra mørke, snø og kulde til sol og varme. Ett år reiste vi fra 28 graders varme til 30 graders kulde, det var litt av et kuldesjokk å oppleve 58 graders forskjell i løpet av seks timer.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Vi har vært i sommer hus i Danmark, skal et par uker på ferie her i Norge samt kjøre en biltur Trollstigen - Geiranger senere. Og til vinter skal vi tre uker til en Kanariøy.

Vi har vært på ferie på en av Kanariøyene nester hver vinter i mer enn tyve år. Det er herlig å reise fra mørke, snø og kulde til sol og varme. Ett år reiste vi fra 28 graders varme til 30 graders kulde, det var litt av et kuldesjokk å oppleve 58 graders forskjell i løpet av seks timer.

''Og til vinter skal vi tre uker til en Kanariøy''

Hele tre uker, heldige :)

Blir nok topp!

Gjest Shira :o)
Skrevet

Vi skal en på en stor familietur, uke med cruise i Middelhavet, så 5 dager i Barcelona.

Vi vet ikke enda om vi får dratt, jeg legges inn på sykehuset i morgen for en operasjon i magen, så jeg får bare se formen an. Hadde det bare vært oss 3 som hadde bestilt tur, hadde jeg avlyst, men det er en stor begivnhet dette her og mange som blir skuffet, så vi krysser fingre for at det skal gå bra.

Vi har vært på ferie i år. 15 dager i Thailand, så det er egentlig helt ekstra dette her at det blir en tur til, men som sagt, familiebegivenhet.

Så skal jeg farte litt rundt i Hardanger var planen, men får se det an også.

Gjest Elextra
Skrevet

Her blir det også Norgesferie, hovedsakelig i, på og ved sjøen :-).

Foretrekker å reise utenlands til andre tider av året.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1340215467' post='4773561]

Vi skal en på en stor familietur, uke med cruise i Middelhavet, så 5 dager i Barcelona.

Vi vet ikke enda om vi får dratt, jeg legges inn på sykehuset i morgen for en operasjon i magen, så jeg får bare se formen an. Hadde det bare vært oss 3 som hadde bestilt tur, hadde jeg avlyst, men det er en stor begivnhet dette her og mange som blir skuffet, så vi krysser fingre for at det skal gå bra.

Vi har vært på ferie i år. 15 dager i Thailand, så det er egentlig helt ekstra dette her at det blir en tur til, men som sagt, familiebegivenhet.

Så skal jeg farte litt rundt i Hardanger var planen, men får se det an også.

Lykke til med operasjonen :-)

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Her blir det også Norgesferie, hovedsakelig i, på og ved sjøen :-).

Foretrekker å reise utenlands til andre tider av året.

Ja, er jo så fint i Norge når det først er sol og varme :)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Lykke til med operasjonen :-)

Takk! :o)

Har vært igjennom det før, så jeg vet sånn noenlunde hva som venter meg, så det går nok bra. :o)

Skrevet

I år blir det både innland og utland. Jeg har jobbet så mye at jeg synes jeg fortjener en lang, deilig ferie i år. Bare en uke igjen nå!:)

Gjest togli
Skrevet

En venninne og jeg drar med våre tilsammen seks døtre til Korfu om få uker :) Et par dager etter at vi har installert oss kommer et vennepar av meg med to barn - tror det blir en topp ferie :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...