Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen må hjelpe meg her.. Føler legen min overser noe ved å ikke kontrollere meg nøye nok. Jeg svetter utrolig mye, helt våt hver dag, i panna og det renner på ryggen.. Har alltid vært kald, men nå brenner jeg opp. Har ikke feber, ikke som jeg vet, iallefall.. Jeg er 28 år. La på meg litt de tre siste årene, men prøver sykle og løpe, er veldig aktiv, men... Jeg sliter!!! Jeg er såå tungpustet , og det blir bare værre.... J er tett i nesa og litt i halsen, er ufattelig sliten, har også en adhd diagnose, så dette medmanglende energi stemmer ikke. Må sove to ganger hver dag, for å klare å gjøre noe. Kjenner det feiler meg noe..frustrerende når jeg ikke får nedhold. Tenker på hjertet mitt som hopper litt innimellom, og jeg tenker på kreft:( jeg føler jeg er tungpusta bare jeg sitter. Svært ekkelt å hive etter pusten. Jeg vil trene, men klarer jo nesten ikke gå tur lengre:( hadde også en abort for ca et halvt r siden, ingen deprssive tanker rundt den, det er jeg over nå, men føler jeg får mere vondt i magen nå, mens spreng,kramer utenom syklusen...østrogen plager?? Noen må hjelpe meg her!!!! Har også smerter i korsryggen, isjias nerven, eller noe der omkring, legen mente det bare var muskler. Men, altså, hvis jeg støvsuger klarer jeg ikke stå på beinet....skjønner det ikke ..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380700-hva-kan-dette-v%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...