Gå til innhold

å lese gamle meldinger på f.book

Anbefalte innlegg

Gjest villese
Skrevet

Hei!

Har det siste året "pratet" en del med et par personer. De har skrevet lange kloke meldinger som jeg gjerne vil lese på nytt. Problemet er at det virker som siden henger seg opp, at kun de nyeste meldingene fra disse kan vises. - Det går ikke å ble tilbake på en måte... Noen som har opplevd dette?

Ferskenblomst
Skrevet

Det er sånn på min maskin også. Hvis jeg prøver å gå bakover på meldingene mine så bare hopper maskinen ned igjen. Skikkelig irriterende. Men jeg vet ikke hva det skyldes, om det er min maskin eller FB-siden.

Skrevet

Hos meg ser det ut som at den greia på siden, den som viser hvor langt opp du er kommet på siden, den hopper ned, MEN den blar videre(her, bare ser ut som at den starter på nytt) jeg har nå bladd til mars `11...har ikke giddi mer, men det skal gå an.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...