Gå til innhold

Endring ved vannlatning samt vondt i haleben

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Jeg har lagt merke til at jeg bruker mye lenger tid på å tisse nå enn jeg gjorde tidligere. Det virker som om det renner saktere eller med mindre trykk enn før. Om jeg sier at tiden jeg bruker på toalettet ved tissing har doblet seg er det ikke en overdrivelse. I tillegg har jeg hatt smerter i det som føles som halebenet en stund nå uten at ting ser ut til å bli bedre. Når jeg sitter må jeg ofte variere på å sitte vanlig og å sitte på siden eller ytterst på setet. Jeg har søkt litt på nett ifbm symptomer, og det eneste jeg finner som omhandler urinveisproblemer er prostatakreft, men jeg er bare 37 år, så det virker jo nesten litt usannsynlig. Jeg må nevne at jeg er overvektig (står på venteliste for fedmeoperasjon). Jeg mener å ha lest etellerannet sted at det kan ha noe å si når det gjelder å finne en mulig årsak til problemene.

Fortsetter under...

Stig Bruset - Alt. medisin

Det kan være flere årsaker til dine plager, og du har rett i at prostatakreft er lite sannsynlig. I din alder er det mere vanlig med betennelse i prostataen, også kalt prostatitt. Anbefaler en legesjekk inkludert urinprøve og blodprøve som tester deg for eventuell infeksjon. Det kan også være aktuelt å supplere med røntgenundersøkelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...