Gå til innhold

Den nye tidslinje på facebook- et valg?

Anbefalte innlegg

Gjest Fb-grønn
Skrevet

For over 2 mnd siden fikk vi beskjed om at nå skulle alle gå over til å bruke den såkalte tidslinjen som hjemmeside på facebook. Fristen var visstnok ute i april en gang. Jeg likte bedre den gamle, men siden jeg fikk inntrykk av at vi ikke hadde noe valg, fant jeg meg et passende forsidebildet og byttet slik facebook "ønsket".

Nå ser jeg jo derimot at jeg ikke hadde behøvd dette. Fortsatt er det jo flere som ikke har skiftet til den nye tidslinjen, så tydeligvis var dette valgfritt likevel. Så nå angrer jeg egentlig litt..

Noen som vet noe om dette?

Og går det an å skifte over til den gamle facebookprofilen/hjemmesiden igjen?

Skrevet

Jeg tror ikke du kan angre, mener jeg så at det sto skrev et sted hos FB. Jeg har fortsatt ikke fått tidslinjen (har heller ikke bedt om å få den).

Gjest Fb-grønn
Skrevet

den gamle er kjedelig!

Kanskje det, men den nye synes jeg kan være veldig uoversiktelig!

Gjest Fb-grønn
Skrevet

Jeg tror ikke du kan angre, mener jeg så at det sto skrev et sted hos FB. Jeg har fortsatt ikke fått tidslinjen (har heller ikke bedt om å få den).

''..mener jeg så at det sto skrev et sted hos FB.''

Hva da? At en kan velge? Eller at alle må bytte?

Selv leste jeg som sagt bare det siste for et par mnd siden.

Skrevet

''..mener jeg så at det sto skrev et sted hos FB.''

Hva da? At en kan velge? Eller at alle må bytte?

Selv leste jeg som sagt bare det siste for et par mnd siden.

At man ikke kan angre og få tilbake den gamle når man først har fått tidslinjen.

megler Smekk
Skrevet

den gamle er kjedelig!

Den var ihvertfall ikke ubrukelig.

Skrevet

Enig med deg, jeg syns den nye tidslinjen bare er rotete og uoversiktlig. Jeg håper å beholde den gamle lengst mulig, har ikke gjort noe for å endre.

trollemor;o)
Skrevet

Kanskje det, men den nye synes jeg kan være veldig uoversiktelig!

alt er uoversiktlig i staten.

trollemor;o)
Skrevet

Den var ihvertfall ikke ubrukelig.

det er ikke tidslinjen heller...

Skrevet

det er ikke tidslinjen heller...

Kan jeg, helt seriøst, spørre deg om noe rundt denne tidslinjen? Jeg har den ikke, men mange av mine venner har den, og jeg greier ikke å forstå den helt.

Altså, det er jo 2 kolonner, kan man styre hva som skal stå på de to kolonnene? Hos mine venner greier jeg ikke å se at det er noe system på dateringen i de to kolonnene. Kan man velge å få ting i 1 kolonne, eller må man ta 2?

Jeg har ikke gått over frivillig, syns jeg har mer styring på hva jeg har på veggen med den andre, men det kan jo være at jeg bare ikke skjønner dette med tidslinja.

trollemor;o)
Skrevet

Kan jeg, helt seriøst, spørre deg om noe rundt denne tidslinjen? Jeg har den ikke, men mange av mine venner har den, og jeg greier ikke å forstå den helt.

Altså, det er jo 2 kolonner, kan man styre hva som skal stå på de to kolonnene? Hos mine venner greier jeg ikke å se at det er noe system på dateringen i de to kolonnene. Kan man velge å få ting i 1 kolonne, eller må man ta 2?

Jeg har ikke gått over frivillig, syns jeg har mer styring på hva jeg har på veggen med den andre, men det kan jo være at jeg bare ikke skjønner dette med tidslinja.

Du kan bestemme hvor store postene skal være, om de skal være over en kolonne eller over to. Ellers tror jeg de nyeste innleggene alltid kommer øverst på venstre side. Hva som skjer med de senere og hvor de havner er jeg usikker på..

Skrevet

Du kan bestemme hvor store postene skal være, om de skal være over en kolonne eller over to. Ellers tror jeg de nyeste innleggene alltid kommer øverst på venstre side. Hva som skjer med de senere og hvor de havner er jeg usikker på..

Jeg syns også det ser ut som det aller nyeste kommer øverst til venstre, men så er det litt tilfeldig hvor det havner når det kommer noe nytt; vanskelig å finne igjen en postering som f.eks. er nr. 7 bakover i tid. Hm.

Vi får vel bare vente å se hva som skjer! :-)

trollemor;o)
Skrevet

Jeg syns også det ser ut som det aller nyeste kommer øverst til venstre, men så er det litt tilfeldig hvor det havner når det kommer noe nytt; vanskelig å finne igjen en postering som f.eks. er nr. 7 bakover i tid. Hm.

Vi får vel bare vente å se hva som skjer! :-)

Jeg har ikke noe problem med å finne igjen noe jeg..

Skrevet

Jeg har ikke noe problem med å finne igjen noe jeg..

Hehe, jeg har nok bare dumme venner. :-)

trollemor;o)
Skrevet

Hehe, jeg har nok bare dumme venner. :-)

:-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...