Gå til innhold

Collette og mandolaika og Ap. m. fl :)

Anbefalte innlegg

Madelenemie

Hei!

Ikke bare elsker min mann meg fortsatt og vil være gift med meg, han sier jeg er et vakkert og godt menneske :)

Han sa han aldri kan leve uten meg, det syns jeg høres rart ut, men mens han sa det snuste han i håret mitt og holdt meg kjempehardt, og det kilte sånn at jeg smilte.

Og ikke bare det, han skammer seg for at han har behandlet meg slik, han har erkjent alt, og jeg er så lykkelig :)

Da følte jeg riktig at denne gangen var det noe ordentlig vondt, noe han godt kunne beklage, det gjorde han.

Han skammet seg slik at han ikke greide si det rett til meg, da han sov og jeg satte meg på sengen, åpnet han øynene, skvatt til og knuseklemte meg hardt hardt også sa han hvor lei seg han var, hvor dårlig han har behandlet meg disse dagene, hvordan han skammet seg osv...

Jeg forstod ikke alt, men jeg var glad han sa dette.

Noe annet fint er at hans venninner som han var ute med i går hadde sagt at jeg er et fint menneske, så det er virkelig noen nære gode venner han har i disse.

Jeg er glad jeg så fort gjorde det rette og tok i mot hans unnskyldning. Ja for hvem gjør ikke feil?

I kveld skal jeg ikke skrive mer av naturlige grunner :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380764-collette-og-mandolaika-og-ap-m-fl/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

18

• Colette

6

• mah-jong

3

• tonie

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest melmøll

Godt å høre! :-) jeg har fulgt med i tråden men du fikk så mange gode råd at jeg hadde ikke noe å tilføre. Mannen din og du har virkelig noe spesielt sammen, dere har en dyp kjærlighet som tåler at dere er så forskjellige. Selv når det blir vanskelig greier dere det sammen. Det er rørende og fint for oss andre å lese. Kos dere, du må ha vært bekymret og hatt det vondt i ventetiden, men nå har dere et enda sterkere bånd! :-)

Annonse

Du er bare altså så forferdelig skjønn. Kos dere og nyt kjærligheten. Nå har du (og din kjære) gledet hele DOL ;-)

Det er alltid godt med en lykkelig slutt:-) Madelenemie er skjønn fordi hun er dønn ærlig og ekte/sann tvers igjennom. Det er befriende for de fleste av oss:-) Og jeg håper mannen hennes vet og verdsette de mange gode egenskapene hennes! Og det tror jeg faktisk at han gjør:-)

Har en tøff jobbehelg denne helga, så jeg har nesten ikke tid til å være på nettet, men måtte bare inn og se hvordan det gikk med deg og dere i dag.

Nå kan jeg også snart gå å legge meg, med et smil om munnen.

Du er et flott menneske Madelenemie. :-)

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Så glad jeg ble nå :)) Innleggene dine rører meg. Jeg trodde det ville gå bra, men var ikke sikker. Jeg er ikke hjemme nå.Jeg har kjørt bil i kveld og gjett hvem jeg tenkte på på bilturen min i kveld. Jo det var deg og mannen din :)

Så glad jeg ble nå :)) Innleggene dine rører meg. Jeg trodde det ville gå bra, men var ikke sikker. Jeg er ikke hjemme nå.Jeg har kjørt bil i kveld og gjett hvem jeg tenkte på på bilturen min i kveld. Jo det var deg og mannen din :)

Det var tidenes hikke. Time for bed, Nht! ;)

Gjest Nickløsheletida

Det var tidenes hikke. Time for bed, Nht! ;)

Det kan du trygt si :) sitter og knoter med en lånt IPad og trodde ikke jeg fikk innlegget mitt sendt:) nå skulle jeg egenlig inn på webmaster For et for og be dem slette, men kommer meg ikke inn der.

Det kan du trygt si :) sitter og knoter med en lånt IPad og trodde ikke jeg fikk innlegget mitt sendt:) nå skulle jeg egenlig inn på webmaster For et for og be dem slette, men kommer meg ikke inn der.

Vi tuller for at vi vet at du ikke roter med vilje, kjære deg:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...