Gå til innhold

Collette og mandolaika og Ap. m. fl :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

18

• Colette

6

• mah-jong

3

• tonie

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Madelenemie

Godt å høre! :-) jeg har fulgt med i tråden men du fikk så mange gode råd at jeg hadde ikke noe å tilføre. Mannen din og du har virkelig noe spesielt sammen, dere har en dyp kjærlighet som tåler at dere er så forskjellige. Selv når det blir vanskelig greier dere det sammen. Det er rørende og fint for oss andre å lese. Kos dere, du må ha vært bekymret og hatt det vondt i ventetiden, men nå har dere et enda sterkere bånd! :-)

Hei!

Ja og da jeg så det inni øynene han det røde som = lei seg, og han sa "men jeg vil da aldri forlate deg" så ble jeg glad, men nå håper jeg at jeg neste gang husker på at når han blir sint sier han ting som flere nevnte nok ikke er ment så bokstavelig.

Men denne gangen sa han at han hadde vært ufin og sårende mot meg, så man kan si det var litt verre denne gangen, også den lange forferdelig tausheten, men nå er det bra :)

Hei!

Ja og da jeg så det inni øynene han det røde som = lei seg, og han sa "men jeg vil da aldri forlate deg" så ble jeg glad, men nå håper jeg at jeg neste gang husker på at når han blir sint sier han ting som flere nevnte nok ikke er ment så bokstavelig.

Men denne gangen sa han at han hadde vært ufin og sårende mot meg, så man kan si det var litt verre denne gangen, også den lange forferdelig tausheten, men nå er det bra :)

Det synes jeg er veldig godt å høre :)

Annonse

Madelenemie

Har en tøff jobbehelg denne helga, så jeg har nesten ikke tid til å være på nettet, men måtte bare inn og se hvordan det gikk med deg og dere i dag.

Nå kan jeg også snart gå å legge meg, med et smil om munnen.

Du er et flott menneske Madelenemie. :-)

Hei!

Takk til deg også for det du delte :)

Ha en fin jobbhelg :)

Madelenemie

Så glad jeg ble nå :)) Innleggene dine rører meg. Jeg trodde det ville gå bra, men var ikke sikker. Jeg er ikke hjemme nå.Jeg har kjørt bil i kveld og gjett hvem jeg tenkte på på bilturen min i kveld. Jo det var deg og mannen din :)

Hei!

Jeg blir rørt av deg jeg da :)

Ha en fin helg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...