Gå til innhold

Klage på dårlig håndverk

Anbefalte innlegg

Gjest melmøll

jeg har hatt håndverker her og fått endel kostbart arbeid utført. Så har jeg fått en annen innom for å vurdere arbeidet som er utført, ettersom jeg ikke er fagperson og ikke kan vurdere kvaliteten selv. Denne fagpersonen sier at arbeidet er av svært dårlig kvalitet og bør gjøres på nytt. Jeg har avtalt møte med personen som driver firma som utførte arbeidet, men på tlf sier vedkommende at hans firma vil rette skadene. Jeg har forsøkt før å få de til å rette opp feil/ skader og da skaper de bare enda fler problemer og skader. Mens de rettet opp et problem skapte de nye. Jeg kommer altså ingen vei med disse da de ikke kan sitt arbeid. Bedriften er godkjent håndverker og arbeidet er hvitt. Kan jeg kreve å få arbeid utført av kvalifisert håndverker på det andre firmaets regning? Kan jeg kreve erstatning? Firmaet selv mener de kun skal rette feilen men omtrent alt er feil da arbeidet er slurvete utført. Om jeg må engasjere min advokat så går vel vinninga opp i spinninga om jeg skulle være så heldig å få noe igjen. Må jeg anse pengene jeg har brukt på "håndverker" som tapt eller er det noe jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380765-klage-p%C3%A5-d%C3%A5rlig-h%C3%A5ndverk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...