Gjest strong legs Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Jeg har alltid hatt kraftige bein, "fotballegger" har jeg kalt leggene mine... Nå er jeg lett overvektig, men har mye muskler under flesket... så bmi er kanskje misvisende da, men har stor mage, så den prøver jeg jo å få vekk. Nå har jeg trent litt gruppetrening da jeg hater sykling, jogging osv, og syns det er gøyt og motiverende. Har trent litt zumba og gruppetrening med lette vekter 1-maks 4-5 kg, vi gjør en del knebøy osv i tillegg til andre øvelser (mageøvelser osv). Har begynt å spise mindre og prøver å bevege meg mer i det daglige. Men har merket nå at jeg har svulmende lårmuskler... jeg har jo dame, men føler at beina mine er så "mandige"... Nå advarer de mot lavkaloridietter fordi man mister muskelmasse.... men jeg har MASSE muskelmasse under alt flesket.... de sier jo at muskler forbrenner fett, men... jeg vil gjerne ha vekk litt muskler jeg da, heller flytte de litt til mageregionen, der er jeg svak... klarer ikke mageøvelser der vi må reise hele overkroppen f.eks.... og planken er helt forferdelig... Har dere noen tips? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/380776-vil-ha-mindre-muskul%C3%B8se-beindvs-slankere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 For å få bort flesk - som på magen - må du nok være innstilt på kondisjonstrening. Som spinning eller danse-puls eller jogging... Altså, noe der du holder pulsen oppe i 80 % av max-puls en stund. Muskler: Lange slanke muskler får man av mange repetisjoner med lite vekt. Hvis du trener på et studio, så be de som jobber der om hjelp. Det skal de greie å gi deg. Lykke til! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/380776-vil-ha-mindre-muskul%C3%B8se-beindvs-slankere/#findComment-3355591 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.