Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har det siste åretvært plaget med smerter i nakke/skuldre. Og det siste halvåret har jeg hatt i perioder med stive fingre. Og stikkende smerte i fingre,håndledd,tær og ankelen. Tok blodprøve for 2 uker siden for å sjekke revmatisme . Får jeg svar selv om prøvene er fine ? Og hvor går jeg fra der for å finne ut hva som feiler meg ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380814-svar-p%C3%A5-blodpr%C3%B8ver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest annlovinda

De gangene jeg har tatt blodprøver hos legen min, har jeg kun fått svar på prøvene om det er noe. Da enten i form av brev fra legen eller telefon fra han.

Så tror du helt sikkert kan slappe av ang de blodprøvene. Ellers kan du jo ta en telefon til legen for å høre om de har fått svar på prøvene også, mange som gjør det.

Men for å gå videre i denne prosessen må du ta det gjennom fastlegen. Det er legen som må sende henvisning til videre undersøkelser. Så for å komme videre må du bestille deg time hos legen, og få han til å sende deg til videre undersøkelser

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...