Gå til innhold

Hotmail - forsvunnede mapper

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Jeg bruker hotmail til private mail, og det har fungert ok. Jeg har hatt et stystem med mapper, der inngående mail fra diverse mottakere automatisk havner i ulike mapper, slik at de blir sorter på f.eks. fotaball, speider osv.

Men nå har jeg trolig gjort et eller annet som gjør at alle disse mappene er borte - eller forhåpentligvis bare skjult.

For det er kun hovedinnboksen som nå er synlig, og alle de innmailene som har ligget i disse mappene er borte, eller i alle fall ikke synlige.

Kan ikke se noen knapp der det står "show folders" eller "hide folders" eller liknende.

Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380854-hotmail-forsvunnede-mapper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Og du har trykket på + tegnet til venstre for innboksen?

Fant en ørliten trekant til venstre for Folders, der det står show/hide folders. Når jeg trykker på den, så skjer det ingenting, altså kommer det ikke opp noen mapper :-(

Da må jeg vel har klart å slette alle disse mappene da????

Æsj :-(

Dritkjipt :-(

Har jo slettet så himla mange FB-mailer etterat jeg begynte med det, men de kommer jo bare rett inn i hovedinnboksen, så jeg fatter ikke hvordan jeg har klart å slette mappene?

Mye av det ligger jo på sendte elementer, men det er jo et salig rot der da, og en himla jobb å rydde opp i....

Fant en ørliten trekant til venstre for Folders, der det står show/hide folders. Når jeg trykker på den, så skjer det ingenting, altså kommer det ikke opp noen mapper :-(

Har jo slettet så himla mange FB-mailer etterat jeg begynte med det, men de kommer jo bare rett inn i hovedinnboksen, så jeg fatter ikke hvordan jeg har klart å slette mappene?

Mye av det ligger jo på sendte elementer, men det er jo et salig rot der da, og en himla jobb å rydde opp i....

Stopp meldingene fra facebook. Er ikke de bare irriterende da?

Gjest germinate

Har du sjekket "alternativer" og trykka på spørsmålstegnet ved siden av "alternativer"?

Annonse

Gjest germinate

Jo. Men fikk det ikke til, etter rådene jeg fikk herfra om det.

Jeg har ikke prøvd det selv, men jeg lurer på om det ikke skal gå an å kontakte de via det spørsmålstegnet? Du kan jo i så fall sende de en mail og spørre om det er mulig å få retta det opp?

Gjest germinate

Jeg har ikke prøvd det selv, men jeg lurer på om det ikke skal gå an å kontakte de via det spørsmålstegnet? Du kan jo i så fall sende de en mail og spørre om det er mulig å få retta det opp?

Når jeg går inn på mappen "slettet", står det nederst der:

''Har du mistet en melding? Når du gjenoppretter slettede meldinger, gjenoppretter vi så mange vi klarer. Lær mer''

Nå vet jeg ikke om det er mulig å gjenopprette mapper, men har du sjekka det?

Gjest germinate

Jo. Men fikk det ikke til, etter rådene jeg fikk herfra om det.

Ser ikke ut som det er mulig å gjenopprette slettede mapper :-( Kanskje noen har hacket seg inn på hotmailen din? Leste om det også :-(

Her er en som har skrevet inn om det samme problemet og grunnlaget for det jeg skriver om at det ikke ser ut som det er mulig å gjenopprette mappene:

''Hei,

jeg har ved feil klart å slette alle mappene mine med gamle mail som var veldig viktig for meg, har hotmail muligheten til å gi meg de tilbake?

april 17, 2012 Svar med sitat Rapporter misbruk

1 person hadde

dette spørsmålet Send e-postmelding

M. OmerKhan

Var det nyttig?

Svar

Hei M. OmerKhan,

Vi kan dessverre ikke gjenopprette mappene dine, men du kan prøve å gjennopprette e-postene som var i mappene som ble slettet. Vennligst se her for hvordan du kan gjenopprette slettede e-poster selv. Jeg vil også anbefale deg å lese om grunner til manglende e-poster i denne artikkelen.

Jeg håper du får tilbake de e-postene du savner.

Hilsen Linn

april 19, 2012 Svar med sitat Rapporter misbruk

Linn_H

Moderator for forum''

Gjest prust

*smask*

Jeg klarte det!

Gikk inn på gjenopprette slettede mailer, og vips var alle sletta mailer tilbake. Men mappene lå ikke der altså.

men plutselig var de tilbake i venstre marg - og alt er fryd og gammen!!!!

Og nå fikk jeg endret sprk til norsk også - det har irritert meg at det har vært på engelsk :-)

Takk takk takk!

Gjest germinate

*smask*

Jeg klarte det!

Gikk inn på gjenopprette slettede mailer, og vips var alle sletta mailer tilbake. Men mappene lå ikke der altså.

men plutselig var de tilbake i venstre marg - og alt er fryd og gammen!!!!

Og nå fikk jeg endret sprk til norsk også - det har irritert meg at det har vært på engelsk :-)

Takk takk takk!

Å, så bra!!! Nå ble jeg veldig glad på dine vegne :-))))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...