Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som sliter med å komme inn på sider som slutter på .com som facebook og youtube? Jeg kommer inn på sider som .edu osv.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg kommer ikke inn på Facebook eller YouTube, jeg heller. Ikke gmail, heller. Men Twitter fungerer.

Skrevet

Jeg kommer ikke inn på Facebook eller YouTube, jeg heller. Ikke gmail, heller. Men Twitter fungerer.

Takk, dette var sprøtt altså. Jeg til og med restartet modemet selv om jeg ikke trodde det var noe gærnt med det. Da er det vel en eller annen feil med .com da ;)

Mrs. Wallace
Skrevet

Takk, dette var sprøtt altså. Jeg til og med restartet modemet selv om jeg ikke trodde det var noe gærnt med det. Da er det vel en eller annen feil med .com da ;)

Jeg har også restarta det som restartes kan. Hjelper ikke det grann. (oi, det rimte)

Skrevet

Jeg har også restarta det som restartes kan. Hjelper ikke det grann. (oi, det rimte)

Har du også Telenor?

Skrevet

Jepp!

Det sier på Telenor at mange ikke klarer å koble seg opp på Internett og at de jobber med feilen så da kommer vi nok inn etterhvert :)

Gjest annlovinda
Skrevet

jeg kommer iallefall ikke inn på Facebook eller Hotmail.

Skrevet

jeg kommer iallefall ikke inn på Facebook eller Hotmail.

Feilen ligger hos Telenor.

Mrs. Wallace
Skrevet

Det sier på Telenor at mange ikke klarer å koble seg opp på Internett og at de jobber med feilen så da kommer vi nok inn etterhvert :)

Så bra! Takk for beskjed! :)

Gjest annlovinda
Skrevet

Feilen ligger hos Telenor.

Ok - da er det bare å ta tida til hjelp da :)

Takk

Skrevet

Tidligere i dag, ja, men ikke nå lenger.

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg kommer fortsatt ikke inn på hverken facebook eller hotmail.

Skrevet

Jeg kommer inn nå

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg kommer inn nå

Hm - kommer fortsatt ikke inn jeg....

Skrevet

Ring telenor og hør om noen fortsatt har problemer. De sier det med en gang.

Skrevet

Og jeg oppdaget at jeg fremdeles ikke kommer inn på .org :)

Gjest annlovinda
Skrevet

Ring telenor og hør om noen fortsatt har problemer. De sier det med en gang.

Nå kommer jeg inn i allefall - men siden er treg da

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...