Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alle som regnet med å få igjen fått? Jeg er usikker på om jeg får igjen noe, men håpet var jo der.

Gjest sjekk der
Skrevet

sjekk altinn.no, der får du vite om du får igjen noe eller ikke

Skrevet

sjekk altinn.no, der får du vite om du får igjen noe eller ikke

Har sjekka, men er jo den vanlige selvangivelsen som kommer opp.

Gjest sjekk der
Skrevet

Det er jo der du må se om du får noe tilbake......

Skrevet

Mine var inne på konto i dag. :) :)

Gjest Kayia
Skrevet

Jeg gjorde noen endringer, og det er det nye oppgjøret som ligger på Altinn for meg nå, ikke det jeg gikk igjennom i vår. Jeg har imidlertid ikke fått pengene på konto.

Gjest Kayia
Skrevet

Det er jo der du må se om du får noe tilbake......

Fram til nylig kunne man bare se skatteetatens beregning, ikke oppgjøret slik det ble seende ut dersom man hadde noen endringer.

Gjest sjekk der
Skrevet

Fram til nylig kunne man bare se skatteetatens beregning, ikke oppgjøret slik det ble seende ut dersom man hadde noen endringer.

Det er sant, men OM man ikke har gjort endringer har det vært synlig der lenge :)

Gjest Kayia
Skrevet

Det er sant, men OM man ikke har gjort endringer har det vært synlig der lenge :)

Jepp :)

Skrevet

Jepp :)

Jeg har heller ikke fått oppgjøret. Og på Altinn står bare endringene slik jeg gjorde de i våres. Skal ha igjen en del. Håper ikke de har glemt meg…

Gjest Kayia
Skrevet

Jeg har heller ikke fått oppgjøret. Og på Altinn står bare endringene slik jeg gjorde de i våres. Skal ha igjen en del. Håper ikke de har glemt meg…

Jeg har alltid pleid å få oppgjøret etter sommeren selv om jeg egentlig ikke helt skjønner hvorfor. Jeg har noen få aksjer og et enkeltmannsforetak jeg fakturerer litt inntekt på, mulig det er det som gjør utslaget.

Skrevet

Jeg har alltid pleid å få oppgjøret etter sommeren selv om jeg egentlig ikke helt skjønner hvorfor. Jeg har noen få aksjer og et enkeltmannsforetak jeg fakturerer litt inntekt på, mulig det er det som gjør utslaget.

Det er nok foretaket, ikke aksjene.

Skrevet

Jedbh fikk melding på mobil for noen dager siden om at skatteoppgjøret var klart. Har glemt å gå inn på altinn. Skulle bertale mye, men jeg gjorde ingen andre endringer enn at jeg skrev i tekstfeltet.

Gjest Rich.i.am.
Skrevet

Jepps, 40 000 kroner inne på konto når jeg sto opp i dag:-)))

Skrevet

Jeg er bare en helt vanlig lønnsmottaker. Men hadde noen endringer. Bla hadde banken ført opp for mye gjeld, samt at jeg skulle skatte i klasse 2 i år. Trodde jeg ville få pengene når andre fikk de...

Gjest togli
Skrevet

Da jeg hadde enkeltmannsforetak fikk jeg ikke pengene før til høsten, så det er nok derfor!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...