Gå til innhold

Legger på meg i rasende fart =(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg legger i hvert fall på meg eller dvs jeg går verken opp eller ned når jeg prøver å slanke meg og har vel gått opp nærmere 15 kg de siste årene. Jeg har hele mitt liv hatt en BMI på 17-18 og nå er den 24.

Hva er min BMI? Kan ikke dette regnestykket!

Høyde 159

vekt 75

sluttet å røyke

BMI = Body Mass Index, en måleformel som viser forholdet mellom vekt og høyde. Som du ser av linken har den noen svakheter http://www.bmi-kalkulator.no/

fy f.... nå fikk jeg sjokk!!!! føler meg ikke såååå tykk altså! men jeg vet at jeg har 15 kilo for mye! blir ikke kvitt dem!

men takk skal du ha! :o(

Annonse

Gjest luftslott

Jeg ble veid hos legen i dag og fikk sjokk. 65,7 kilo sto det der, jeg er 159,5 cm lav. Dermed har jeg nå entret overvekt-delen av bmi-skalaen. Hvor pokker kom de fem kiloene fra? De har kommet etter jul, selv om jeg har spist det samme og trent det samme hele tiden. Jeg har hoftekammer som stikker ut når jeg ligger, synlige ribbein men feite lår og en stygg, dissete mage. Så mye for min illusjon om at jeg hadde holdt en ganske stabil vekt siste året... Blæ.

Gjest Kayia

fy f.... nå fikk jeg sjokk!!!! føler meg ikke såååå tykk altså! men jeg vet at jeg har 15 kilo for mye! blir ikke kvitt dem!

men takk skal du ha! :o(

Huff det var ikke meningen å ødelegge dagen. Grei pekepinn dette, men måleenheten har som sagt noen svakheter. MUskler er feks tyngre enn fett, så om man begynner å trene går bmi'en gjerne opp...

Gjest skulle ønske det

Jeg nærmer meg overgangsalderen og går ned i vekt uten grunn. Fælt:(

Herregud, er det en mulighet, altså? Jeg har slitt med vekten hele livet, og det å kunne gå ned i vekt under overgangsalderen hadde vært fint...Men regner ikke med at det skjer meg.

Sluttet å røyke for 3 år siden, og la selvfølgelig på meg da også.

Gjest Elextra

Herregud, er det en mulighet, altså? Jeg har slitt med vekten hele livet, og det å kunne gå ned i vekt under overgangsalderen hadde vært fint...Men regner ikke med at det skjer meg.

Typisk er vel at de som kunne tenke seg å ta av litt legger på seg, og de som godt kunne legge på seg litt går ned :/.

Gjest Tynne meg

Det er ikke noe som helst kjekt å gå ned i vekt altså:) Bruker nesten alt jeg har på mat, spiser som en hest. Men ingenting hjelper:(

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...