Gå til innhold

Iskremmaskin - Kenwood A957??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sukkerfri Is

Super fornøyd med min kenwood ja :) Morro å kunne bygge på med slike ting. Sjekk på nettet hvor det er billigst for det varierer noe helt villt i priser :)

Takk! Ser at Pixmania er billigst :)

Oppbevarer du bollen i fryseren, slik at den alltid er "klar"? Har aldri brukt iskremmaskin før, og vet ikke hva jeg kan forvente meg. Er det enkelt å få iskremen løs fra bollen når den er ferdig?

Nammmm

Gjest Har samme

Takk! Ser at Pixmania er billigst :)

Oppbevarer du bollen i fryseren, slik at den alltid er "klar"? Har aldri brukt iskremmaskin før, og vet ikke hva jeg kan forvente meg. Er det enkelt å få iskremen løs fra bollen når den er ferdig?

Nammmm

Jeg tror faktisk det var der jeg kjøpte den og! :) Jeg har bollen i frysa h-e-l-e tiden ja, vet jo aldri når man får lyst på is :P Jeg lager også mye sukkerfri is :) Ingen problemer med å få isen ut av bollen eller å gjøre den ren etterpå.

Jeg tror faktisk det var der jeg kjøpte den og! :) Jeg har bollen i frysa h-e-l-e tiden ja, vet jo aldri når man får lyst på is :P Jeg lager også mye sukkerfri is :) Ingen problemer med å få isen ut av bollen eller å gjøre den ren etterpå.

Hva lager du isen av?

Gjest Sukkerfri Is

Glimrende - tusen takk :)

Nå fikk du meg til å bestille, ÅÅÅÅ jeg gleder meg til hjemmelaget is!!!

Skal prøve alt av oppskrifter jeg finner på nettet, men har du en favoritt er det supert om du deler :)))

Annonse

Gjest Har samme

Glimrende - tusen takk :)

Nå fikk du meg til å bestille, ÅÅÅÅ jeg gleder meg til hjemmelaget is!!!

Skal prøve alt av oppskrifter jeg finner på nettet, men har du en favoritt er det supert om du deler :)))

Jeg er svaaak for helt vanlig vanlijeiskrem jeg da, om du bruker fløte altså. Den vanlige med vaniljepulver og gjerne med litt biter av sukkerfri mørksjokolade, salte nøtter OG denna sausen: Walden Farms Syrup - Caramel, sukkerfri. Der er mange sukkerfrie siruper du kan smakstilsette iskremen din med men denne bruker jeg å helle over å dynke den med :P

Gjest Sukkerfri Is

Jeg er svaaak for helt vanlig vanlijeiskrem jeg da, om du bruker fløte altså. Den vanlige med vaniljepulver og gjerne med litt biter av sukkerfri mørksjokolade, salte nøtter OG denna sausen: Walden Farms Syrup - Caramel, sukkerfri. Der er mange sukkerfrie siruper du kan smakstilsette iskremen din med men denne bruker jeg å helle over å dynke den med :P

NAMMMMM!!!

Jeg er også svak for ren vaniljeis - og har kjøpt vaniljeessens som sikkert gjør susen :)

Og selvsagt fløte :)))

Tusen takk for tips!

Slik alle lager is, jeg bare bytter ut sukkeret med Tagatesse.

Tagatesse var nytt for meg, så jeg tenke å prøve det. Har du sett det på Kiwi/Rema/Rimi? Det er litt dyrt å bestille det, for det er vel mye frakt. helsekosten her i kommunen er forlengst nedlagt!

Gjest Har samme

Tagatesse var nytt for meg, så jeg tenke å prøve det. Har du sett det på Kiwi/Rema/Rimi? Det er litt dyrt å bestille det, for det er vel mye frakt. helsekosten her i kommunen er forlengst nedlagt!

Tagatesse er genialt! :) Har ikke sett det på kiwi/rema osv men som du vet kan en bestille på nett og ganske riktig, grisedyr porto! MEN trøst deg med at det er nesten dobbelt så sterkt som vanlig sukker = du bruker svært lite av det. Det er også den eneste formen av søtning som karamelliseres om man vil lage sukkerfri karamellpudding.

Der finnes sukrin i ulike varianter men det gir en grusom kald smak, etter at jeg prøvde tagatesse i baking, desserter og kakelaging så har jeg aldri gått tilbake til sukrin

Tagatesse er genialt! :) Har ikke sett det på kiwi/rema osv men som du vet kan en bestille på nett og ganske riktig, grisedyr porto! MEN trøst deg med at det er nesten dobbelt så sterkt som vanlig sukker = du bruker svært lite av det. Det er også den eneste formen av søtning som karamelliseres om man vil lage sukkerfri karamellpudding.

Der finnes sukrin i ulike varianter men det gir en grusom kald smak, etter at jeg prøvde tagatesse i baking, desserter og kakelaging så har jeg aldri gått tilbake til sukrin

Jeg har sukrin, men jeg liker ikke smaken så godt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...