Gå til innhold

Telefonsalg og MMI undersøkelser

Anbefalte innlegg

Gjest Liker ikke

Jeg er i mot telefonsalg og har reservert meg mot dette. Det fungerer bare sånn halvveis.

Det som fungerer er å ikke kjøpe noe, da vil det etterhvert bli stille på telefonselgere.

Jeg har i utgangspunktet vært litt mer positiv til MMI undersøkelser, de koster iallfall ikke noe. Men det var helt til jeg flyttet, fikk nytt tlf nummer og det var stille i over et helt år.

Så ringte det en fra MMI, og jeg sa ja. I ukene etterpå ringte det flere med MMI undersøkelser.

Jeg spurte rett ut om det forelå en liste over tlf nr som svarte på MMI og telefonsalg, og tlf nr som ikke ble med på undersøkelser eller kjøpte noe. Og joda, litt brydd fikk jeg bekreftet dette. At de delte med seg av tlf nr som ofte sa ja osv.

Man behøver jo ikke være rakket-forsker for å skjønne dette, men jeg har aldri tenkt over det. Trodde vel at de ringte alle og enhver uansett.

Men slik er det altså. Kjøper jeg lodd av en, ringes jeg ned av andre som også vil ha meg til å kjøpe deres lodd. Sier jeg ja til en MMI undersøkelse, så ringer det brått flere andre.

Jeg kommer aldri til å kjøpe et lodd mer, eller svare på en undersøkelse.

Liker ikke at tlf nr mitt blir brukt på denne måten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380907-telefonsalg-og-mmi-unders%C3%B8kelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...