Gå til innhold

hærverk å min eiendom

Anbefalte innlegg

Ferskenblomst

Søndag morgen kom jeg rundt hushjørnet, og der sto jammen grssklipperen ute på plenen? Da jeg satte den fra meg sto den halvveis under terassen. Ved nærmere ettersyn var både lokket til bensintanken og oljetanken med peilepinne skrudd av, og oljelokket var helt vekk. Ved siden av lå to tomme brusflasker med avskrudd kork. Da de lå på trappa kvelden i forveien var de halvfulle begge to. Sannsynligvis har noen helt brus i olje/bensintanken. Samtidig så jeg at den nye basketballen som hadde ligget ved siden av var vekk. Satte gressklippen tilbake under terassen og var borte hele dagen. Mandag morgen sto gressklipperen igjen ute, men denne gangen oppe i mitt nyplantede blomsterbed og flere planter var ødelagt. Nå var også bensinlokket vekk. Natt til i dag våknet vi av et smell i husveggen, og for ut, men så ikke noe. I dag tidlig oppdaget vi at noen har kastet en stor sten mot inngangspartiet på huset og knust et hjørne på en av vindskiene på utbygget. Det kan ikke repareres og må byttes. Så nå har vi altså både gressklipperen på rep, og må kjøpe nye materialer. Ikke vet jeg at vi er uvenn eller på kant med noen heller. Skjer det mer nå er anmeldelse, men det hjelper jo ikke noe. Så hva kan jeg ellers gjøre? Kamera er ikke helt løsningen, syns jeg. Er ganske så irritert nå, ja.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380918-h%C3%A6rverk-%C3%A5-min-eiendom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...