Gjest skrømteller hur? Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 http://www.smp.no/nyheter/article478017.ece Syns det er fascinerende å se hvor gode detaljer det er på dette bildet av Ålesund (www.smp.no), men sjekk nærbildet på denne linken, scroll deg litt lenger ned på bildet til du ser en fyr til - der ser man hodet og til oog med skuldrene av en person over han, men resten av kroppen er borte? Skjer det samme hos dere? Forklaring? resten av bildet er jo utrolig detaljert og god oppløsning.... Skrømt? 0 Siter
Gjest trådstarter med en korreksjon Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Selvfølgelig førte linken bare til hovedsiden til artikkelen... men scroll dere ned på siden, der kan dere velge ulike nærbilder, velg det med han som krysser veien, så scroller dere litt nedover bildet.... Merkelige greier.... 0 Siter
Gjest noksagt Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Selvfølgelig førte linken bare til hovedsiden til artikkelen... men scroll dere ned på siden, der kan dere velge ulike nærbilder, velg det med han som krysser veien, så scroller dere litt nedover bildet.... Merkelige greier.... Har som krysser gata med en blomsterpotte i hånda? Jeg ser ingenting spesielt jeg altså. 0 Siter
Gjest trådstarter Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Har som krysser gata med en blomsterpotte i hånda? Jeg ser ingenting spesielt jeg altså. Ja, men du kan gå lenger ned på bildet, der ser du en mann til - og bak den mannen ser vi et ansikt - men kun ned til skuldrene, kroppen er borte! 0 Siter
Gjest trådstarter Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Har som krysser gata med en blomsterpotte i hånda? Jeg ser ingenting spesielt jeg altså. eller zoome så du ser det lenger borte fra... da ser du lenger ned på bildet, da ser du.... 0 Siter
bustebeisa Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Ja, men du kan gå lenger ned på bildet, der ser du en mann til - og bak den mannen ser vi et ansikt - men kun ned til skuldrene, kroppen er borte! Handler om overlapp av bilder. Så lenge mennesker og biler osv beveger seg, er det ikke så lett å lappe sammen bilder riktig. Fant bildet du mente. :-) 0 Siter
tonie Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Å, han kjenner jeg! Han heter Halvdan. Foreldrene ville egentlig kalle ham for Heldan, men. Ja, du skjønner vel selv:) 0 Siter
mrxx Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Det du ser der er overhode ikke noe rart, skummelt eller overnaturlig. Men for de som tror altfor mye på skrømt og annet overnatulig så blir alt tolket i den retningen og en naturlig forklaring blir ikke vurdert en gang. 0 Siter
Gjest maiapril Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Er nok overlapping av bilder som en annen her sa. Overkroppen er jo så rett, akkurat som om den er skåret av. 0 Siter
Sør Skrevet 27. juni 2012 Skrevet 27. juni 2012 Å, han kjenner jeg! Han heter Halvdan. Foreldrene ville egentlig kalle ham for Heldan, men. Ja, du skjønner vel selv:) Jeg beundrer din dype kunnskap om disse emnene, tonie. :imponert: Med vennlig hilsen 0 Siter
laban Skrevet 27. juni 2012 Skrevet 27. juni 2012 Spøkelser er ikke synlige på fotografier. Det er noe av poenget med å være et spøkelse - at de kan gjemme seg for folk, kameraer o.l. Det står en teknisk forklaring på fenomenet i kommentarene under artikkelen. 0 Siter
tonie Skrevet 27. juni 2012 Skrevet 27. juni 2012 Jeg beundrer din dype kunnskap om disse emnene, tonie. :imponert: Med vennlig hilsen Og så så snill jeg er, som deler den med dere alle:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.