Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan kan du bli gravid om du kun har analsex?

Hva var motivasjonen for dette svaret? Ærlig talt?

Du bør finne deg en annen og meir givende hobby: En gjennomsnittlig 3-åring behersker kunsten 'impulsiv aggressiv oppførsel, manglende impulskontroll og egosentrisite' bedre enn deg. Men 3-åringen flyter gjerne på sjarmen, i motsetning til deg :-/

Gjest togli

Jeg tror ikke det er så mye du kan gjøre, annet enn å fortsette å leve normalt sunt. Når man aborterer så er det som regel fordi det er noe galt med fosteret, og dette skjer ikke så veldig sjelden heller.

Prøv å nyte svangerskapet så godt du kan, så satser vi på det går bra denne gangen :)

Annonse

Jeg tror ikke det er så mye du kan gjøre, annet enn å fortsette å leve normalt sunt. Når man aborterer så er det som regel fordi det er noe galt med fosteret, og dette skjer ikke så veldig sjelden heller.

Prøv å nyte svangerskapet så godt du kan, så satser vi på det går bra denne gangen :)

Takk.

Gjest Crinone

Du kan be om å få progesteronmedisin, det er abortforebyggende. Det er ganske dyrt, tror jeg betalte 1600, men kan nok virke beroligende å ta. Bivirkningene er tretthet (for meg i hvertfall), men trett er man gjerne i begynnelsen uansett. Det er noen kapsler du tar vaginalt, tror det heter Crinone.

Hva var motivasjonen for dette svaret? Ærlig talt?

Du bør finne deg en annen og meir givende hobby: En gjennomsnittlig 3-åring behersker kunsten 'impulsiv aggressiv oppførsel, manglende impulskontroll og egosentrisite' bedre enn deg. Men 3-åringen flyter gjerne på sjarmen, i motsetning til deg :-/

???? Gå til et annet forum du..

Annonse

Gjest ukens tilbud

Redaksjonen ønsker ikke denne typen svar. Gjentagelse vil medføre utestengning fra våre fora.

Unnskyld! Jeg var visst litt for høyt oppe -igjen- i noen dager og dro en slutning som sikkert ikke stemmer. Jeg trodde at leahli var den samme som skrev et innlegg tidligere. Dette skal ikke gjenta seg.

Gjest ukens tilbud

Haha, hadde en gang for fem uker siden, dobbelt opp dag. Med analt etterpå:(

Jeg unnskylder ovenfor deg også. Det ble et veldig usaklig svar. Jeg tok feil og trodde det var du som hadde skrevet et innlegg tidligere. Sorry, håper du kan tilgi meg en vakker dag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...