Gå til innhold

Har søkt iallefall 40 - 50 lærerstillinger i vår

Anbefalte innlegg

Gjest den evige vikar
Skrevet

- vært på ett - 1 - intervju...

Jeg er utdannet adjunkt, ferdig i 2009. Godt voksen, med store barn.

Hvordan skal jeg markedsføre meg selv?

Det skal sies at jeg ikke er redd for å gå ledig, for jeg får alltid nok å gjøre. Vikariater og vikartimer. Men det er jo en fast jobb jeg vil ha og trenger...

mariaflyfly
Skrevet

Kanskje du trenger å omformulere søknadene dine? Ofte kan det være små endringer som skal til for å gjøre en søknad mye bedre. Skriv kort, formelt og konsist, fortell veldig kort om deg selv og uttrykk hvorfor du vil ha jobben.

Jeg er i samme situasjon som deg, men ferdigutdanna nå i år, jeg søkte 7 jobber og var kalt inn på 3 intervjuer. Dette er i Oslo, her er det jo veldig mange jobber å ta av, da. Veldig mange går i årsvikariater de første åra, det tror jeg er svært vanlig.

mariaflyfly
Skrevet

En ting til: Flere av mine medstudenter var i lignende situasjon, at de søkte mange jobber, men ikke ble kalt inn på intervju. Da de endret stil på søknadene sine, ble de plutselig kalt inn på det ene intervjuet etter det andre, og samtlige fikk jobb innen få uker.

Masse lykke til! :)

Gjest sammebåt
Skrevet

Er ikke lærer, men søkte også mange stillinger uten å få napp, helt til jeg fikk hjelp med utforming av søknad.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...