Gå til innhold

Liseberg og magesmerter

Anbefalte innlegg

Gjest Meg30
Skrevet

Jeg har fått betennelse i magesekken. Dette er noe legen har kommet frem til etter å kjenne på magen min og utifra det jeg har fortalt. Altså kan jeg ikke vite helt sikkert at det ikke er noe annet, magesår er noe jeg tenker på. Smertene er bedre nå, jeg har gått på medisin noen dager.

Skal til Liseberg med 11 åringen min om 3 dager, dette har han gledet seg til ett helt år, så det er jo veldig kjedelig om jeg nå ikke kan ta karuseller med han. Han tar de største..noen som vet? hvis jeg føler meg ok kan jeg ta disse tingene? eller kan jeg ødelegge magen da?

Gjest Annve
Skrevet

Det er uansett ikke noe farlig å kjøre karusell med en urolig/betent mage tror jeg. Du kan jo prøve deg frem, i verste fall blir du uvel en kort periode. Men jeg tror det kommer til å gå bra, kos dere.

Gjest Meg30
Skrevet

Det er uansett ikke noe farlig å kjøre karusell med en urolig/betent mage tror jeg. Du kan jo prøve deg frem, i verste fall blir du uvel en kort periode. Men jeg tror det kommer til å gå bra, kos dere.

Tusen takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...