Gå til innhold

Ipadkjøp....tips?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)

Jeg er så glad i Iphonen min at jeg tror jeg bare MÅ gå for Ipad...Dessuten har Ipad funksjoner som er geniale for døve - funksjoner andre lesebrett foreløpig ikke har... så jeg tror jeg går for den..

''...Dessuten har Ipad funksjoner som er geniale for døve - funksjoner andre lesebrett foreløpig ikke har.''

Så bra de har!

Hvilke funksjoner da? Spør jeg, for det var jeg faktisk ikke klar over.

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs D

13

• cathlin

7

• Mrs. Wallace

2

• black wealch

1

Gjest togli

[quote name=Shira :o)' timestamp='1341072277' post='4777884]

''...Dessuten har Ipad funksjoner som er geniale for døve - funksjoner andre lesebrett foreløpig ikke har.''

Så bra de har!

Hvilke funksjoner da? Spør jeg, for det var jeg faktisk ikke klar over.

F.eks. tegnspråkapp. (tegnordboken) og Facetime som trolig er den mest brukte appen for telefonsamtaler (videosamtaler) mellom tegnspråklige:)

Gjest Shira :o)

F.eks. tegnspråkapp. (tegnordboken) og Facetime som trolig er den mest brukte appen for telefonsamtaler (videosamtaler) mellom tegnspråklige:)

Så bra!

Facetime er jo genialt. Vi bruker det mye på ferie for å snakke med dem hjemme, vi snakker endel med familie, spesielt barna syns det er stas.

Niesa har Ipod, da kan hun facetime oss når hun vil.

Hehe, det finnes en wheelmapapp også som viser hvilke steder man kan komme inn og hvor de har toalett. Ser ut som det finnes apper for de fleste ;)

Annonse

Gjest togli

[quote name=Shira :o)' timestamp='1341080777' post='4777975]

Så bra!

Facetime er jo genialt. Vi bruker det mye på ferie for å snakke med dem hjemme, vi snakker endel med familie, spesielt barna syns det er stas.

Niesa har Ipod, da kan hun facetime oss når hun vil.

Ja, veldig greit med facetime når man også vil snakke med folk som helst foretrekker å se den man snakker med :) Ungene bruker Facetime for å snakke med faren sin f.eks.:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...