meg__123! Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Vet noen om det "går an" å slutte på pillebrettet etter uke 2, for så å ta de hvite pillene? Og så begynne på nytt brett etter dette. Vil ha menstruasjon en uke før , derfor jeg lurer på dette 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Hopp heller over pillebruk uke og forskyv det hele til seinere. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Hopp heller over pillebruk uke og forskyv det hele til seinere. PilleFRI. Føkkings autostaving. 0 Siter
meg__123! Skrevet 28. juni 2012 Forfatter Skrevet 28. juni 2012 Hopp heller over pillebruk uke og forskyv det hele til seinere. Utsette menstruasjonen mener du? Eller? Jeg har hoppet over mensen 3 ganger på rad nå og har fått masse blødninger de siste 2 ukene. Så nå vil jeg ha menstruasjon og så begynne på nytt brett etter menstruasjonen.... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Utsette menstruasjonen mener du? Eller? Jeg har hoppet over mensen 3 ganger på rad nå og har fått masse blødninger de siste 2 ukene. Så nå vil jeg ha menstruasjon og så begynne på nytt brett etter menstruasjonen.... Ja, jeg mente å utsette eller hoppe over. Men skjønner at det ikke er aktuelt da, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.