Gå til innhold

Lekker jeg fostervann??

Anbefalte innlegg

Gjest Skepsis

Dette er merkelig...jeg er gravid ,i bare femte uke+. men trusa er helt våt, litt søtaktig lukt?? Sist endte det i sa. Litt redd egentlig....prøver ta det med ro. Noen snakker om utflod,men det er ikke hvitt eller tykt, det er som vann.....ikke fryktelig mye, litt nå å da gjennom dagen, nok til at trusa er gjennombløt..vært slik siden i går......å jeg som fant ut dette i går:(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/380997-lekker-jeg-fostervann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Missed me

Det var sånn jeg oppdaget at jeg var gravid. Utfolden avtok etterhvert, men kom tilbak i uke 36 ca. Det gikk bra. Fødte til termin. PS: De måtte ta vannt for å få i gang fødsel.

Har noen mistet? Jeg hadde en ok følelse helt til nå, altså jeg har ikke engang visst dette med at jeg er gravid før noen dager siden....og plutselig følte jeg meg ikke gravid lengre??:( men altså den lille tungde følelsen er der, og allt..fikk litt rar utflod, ikke direkte blod heller, kanskje bare gult..? Redd...må j virkelig være redd i flere uker om jeg har enda en missed abortion? Ingen smerter, ingenting...:(

Gjest Missed me

Det var sånn jeg oppdaget at jeg var gravid. Utfolden avtok etterhvert, men kom tilbak i uke 36 ca. Det gikk bra. Fødte til termin. PS: De måtte ta vannt for å få i gang fødsel.

Har noen mistet? Jeg hadde en ok følelse helt til nå, altså jeg har ikke engang visst dette med at jeg er gravid før noen dager siden....og plutselig følte jeg meg ikke gravid lengre??:( men altså den lille tungde følelsen er der, og allt..fikk litt rar utflod, ikke direkte blod heller, kanskje bare gult..? Redd...må j virkelig være redd i flere uker om jeg har enda en missed abortion? Ingen smerter, ingenting...:(

Gjest togli

Jeg var selv inne til kontroll i et av mine svangerskap da man mistenkte lekkasje. Utfloden var helt tynn.. Jeg ble fortalt at fostervann ville lukte som schweppes... Hvis du er utrygg, så kan du be om en sjekk på mandag. De vil nok sjekke deg siden du har hatt MA før... Jeg tror ikke det er noen grunn til å bekymre seg i og med at du er så tidlig på vei. Symptomene kan variere veldig da.. Ønsker deg lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...