Gå til innhold

Gavekort 40 årsdag

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Mannen min og jeg skal i 40 års dag til en kamerat. Ikke så veldig nær kamerat. Jeg var litt überstressa i dag da jeg skulle kjøpe et gavekort til ham, og klarte ikke å huske hvor stor gave vi har gitt til andre i 40 års gaver.

Kjøpte et gavekort på 500 kr til ham fra oss to. Når jeg tenker etter, så er vel kanskje det litt vel mye...? Eller? Jeg mener, vi er veldig sjelden sammen med ham og kona, men når vi først er sammen, har vi det veldig hyggelig. Sikkert tre år siden sist vi var sammen en kveld...

Litt styrete å få byttet/kjøpt på nytt, men jeg kan jo gjøre det. Blir jo litt teit hvis vi gir for mye i forhold til andre... Men det kan jo godt være at dette er passelig da...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/381003-gavekort-40-%C3%A5rsdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Shira :o)

Når dere skal i selskap begge to så er det ikke for mye, tenker jeg.

Det er jo forskjellig fra miljø til miljø, vennegjeng til vennegjeng, men sånn generelt er det ikke for mye når en skal i selskapet, ikke i vår krets. (vi er litt yngre enn dere), selv om det ikke er bestevennene dere skal til.

Er ikke feil å gi litt mindre heller. Skal jo uansett gi etter evne og ønske.

Gjest Elextra

Takk for svar alle sammen!

Jeg holder vel på at gaven kanskje var litt i overkant, men jeg orker ikke styre med bytting. De fleste av dere skriver at gaven er helt ok i pris, når vi skal være med på festen begge to.

''Jeg holder vel på at gaven kanskje var litt i overkant,''

Men er det det?

Da jeg studerte og årene etter lå "standarden" for en bursdagsgave til venner gjerne på det en CD kostet, hvilket i dag vel vil si nær 200 kr. Nå i dag gir vi gjerne litt dyrere gaver, og spesielt på runde dager med selskap. Dermed blir ikke 500 fra to spesielt mye - i MINE øyne! :o).

Gjest Oksen Ferdinand

Hadde vel gitt mellom 500 og 1000 om det var fra ett ektepar som kjenner han godt.Er dere ikke gode venner eller i familie, hadde jeg droppet hele selskapet.Hadde da bare gått om jeg var inbudt.

Jeg har 2 nære venner,og har sikkert 50 "fjerne" som jeg knapt husker navnet på...

Gjest prust

Hadde vel gitt mellom 500 og 1000 om det var fra ett ektepar som kjenner han godt.Er dere ikke gode venner eller i familie, hadde jeg droppet hele selskapet.Hadde da bare gått om jeg var inbudt.

Jeg har 2 nære venner,og har sikkert 50 "fjerne" som jeg knapt husker navnet på...

Vi var jo selvsagt innbudt. En går jo ikke i en 40 års dag dersom en ikke er innbudt ;-)

Festen var flott den - og jeg tror gaven var helt grei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...