Gå til innhold

Ting jeg angrer på

Anbefalte innlegg

Gjest Sirikari

Jeg angrer på at jeg ikke var mer oppmerksom når min hund var syk, jeg skjønte det ikke før det var for sent.

Det gjør fremdeles vondt flere år etterpå. Jeg burde ha sett og forstått.

Jeg angrer på at jeg ikke forklarte bussjåføren på en tur at jeg og moren min hadde en slags lek mellom oss. Vi kunne si, ti still du da din padde, og den andre kunne si noe slikt som, og det sier du din tulling, og så lo vi så vi godt. Det var en barnslig lek, men på disse turene var slængen mellom oss på denne måten. Han overhørte en av mine kommentarer, men ikke hvordan vi lo av dette etterpå.

Han kom rett bort til meg etterpå og sa han synes jeg var skikkelig uhøflig, jeg ble så paff at jeg ikke rakk og si noe til mitt forsvar.

Og muligheten kom ikke igjen.

!5 år senere, hilser hverken han eller kona på meg. Enda jeg gikk på skolen sammen men kona hans.

Jeg angrer på at jeg ikke tok bedre var på tiden når ungene var små.

Dette kunne ha blitt en bok, det er nok å angre på.

Har dere noe som plager dere, og som dere angrer på?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/381010-ting-jeg-angrer-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...